Recenze (25)
Matrix Resurrections (2021)
Spokojnosť
Nikdo (2021)
Nářez
Muž na laně (2015)
Žabožrout jeden :)
Terminator Genisys (2015)
Nový Terminator: plky, jee Arnie. Plky zas nový druh terminatora, plky čožee? arnie má sivé vlasy? plky plky... takže skynet je niečo ako android aha plky konečne nejaka akcia. Plky... Konec teda nič moc
Interstellar (2014)
Za aničkou by som odletel aj ja :)
Kick-Ass (2010)
Je to proste nařez....
Bod zlomu (1991)
U mňa najlepší film Patrickom Swayzem... Pani režisérka dokáže točiť lepšie akčnaky než vačšina chlapov.
Krysy: Noc hrůzy (1984)
Dam odpad.Ale film ma svoje kuzlo.Mne v tom filme bolo najviac luto tych krys,ked ich sypali na hercov.chuderi boli uplne vystrasene.Vsetky utekali prec nez aby tych debilov zacali zrat.
Kristian (1939)
Kristian je velmi podareny film,aj ked je tak stary. Ale pribeh vobec je stale atualny aj pre dnesnu dobu.
Pasti, pasti, pastičky (1998)
a neznasilnujte zverolekarky