Recenze (1 205)
Nejdrsnější věznice světa (2016) (seriál)
Radek 273 nemá vůbec ponětí. Jedním slovem idiot.
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Když Adkins rozkmitá svoje nohy, je to pastva pro oči. Jinak je to laciný a to hodnocení je fakt haluz.
Vždycky jsem to já (1989) (koncert)
Viděl jsem jeden song a měl jsem co dělat, abych nevrátil zpátky na denní světlo kopračku.
Chůva na zabití (2017)
Totální píčovina, ve které poslední na co mysleli byla logika, ale nějakým způsobem to funguje. Alespoň na lepší průměr.
Dabing Street - Monitoring (2018) (epizoda)
Obávám se, že skončím na odpadu. Horší a horší. Zázrak se nekoná a seriál Dabing Street upadne v zapomnění.
Dabing Street - Inzerát (2018) (epizoda)
Klára Melíšková pravděpodobně niky nehrála takovou krávu.
Jak básníci čekají na zázrak (2016)
Máte pěknýho ptáka, pane režisére :-D
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
No, tak jsem se poblinkal a jedeme dál.
Sedm statečných (2016)
No tak to byla solidně sterilní sračka :-D
Transformers: Poslední rytíř (2017)
A co jste jako čekali? Proč na to vůbec čumíte, když se vám nelíbily už předchozí díly??! :-D U Baye jde o to vypnout a užít si akci a efekty. Proto tyhle filmy točí a pro tohle na ně koukám. Až budu chtít nějaký "artový" canc, pustím si něco od Aronofskyho. Degeni :-D