Recenze (65)
Captain Marvel (2019)
napsal jsem už hodnocení a bohužel se mi smazalo. No a jaký celý tento film nestojí za opakování. Takže jen krátce. Odpad!
MOST! - Epizoda 6 (2019) (epizoda)
Nejdřív panáky a pak volnej styl!! Nepiju,ale troufám si tvrdit, že tohle sedí a sedět bude. Neslyším to naposled :D. Jinak naprostej souhlas s Enšpíglem. Jako národ obecně milujeme drsnej humor a potřebujeme ho pořád a moc. To mně na češích šíleně baví, prostě ta potřeba dělat si prdel ze života a hlavně se z toho neposrat jak říkal nebožtík Ivan Hlinka.
MOST! (2019) (seriál)
Takový svěží závan čerstvého vzduchu let devadesátých. Prostě čistokrevná radost a nefalšovaná zábava. Hofmann si to dává neskutečně a ani zbytek osazenstva nezaostává. Dýchlo na mě kouzlo české sody a nekorektní satiry. Děkuju
MOST! - Epizoda 1 (2019) (epizoda)
Takový svěží závan čerstvého vzduchu let devadesátých. Prostě čistokrevná radost a nefalšovaná zábava. Hofmann si to dává neskutečně a ani zbytek osazenstva nezaostává. Dýchlo na mě kouzlo české sody a nekorektní satiry. Děkuju
Aquaman (2018)
Já bych osobně dal jen čtyři hvězdy, protože Wonder Woman mě prostě bavila víc. Ale žena a dcera si moc přály dát plný počet a co bych pro ty svý holky neudělal. :)
Bohemian Rhapsody (2018)
V životě jsem nezažil, aby v kinosále pro xset lidí, který je skoro vyprodán nebyla ani při tichých scénách slyšet žádná věc co slyšet být nemá. Všichni hlavy zabořené do plátna a hltali a hltali. Stejně jako já si pobrukovali a podupávali. A jak už tady bylo několikrát zmíněno, asi jen pět lidí se z tohoto narvaného sálu zvedlo dřív než s posledním tonem hudby. Jestli chcete i vy zažít tohle co jsem zažil já, tak jděte. Nejde udělat chybu tenhle film vidět. Každá jedna hvězdička je dokonale zasloužená, sedí jak prdel na hrnec a jen stěží dokáže vystihnout emoce a pocity. Polovinu filmu jsem měl husí kůži a druhou půlku sotva dýchal. A rozhodně jsem nebyl sám kdo si v sále polohlasně zpíval.
Venom (2018)
Společně s černou čičinou (Black panther) rozhodně nejslabší marvelovky. To je asi tak vše co k tomu mohu říci.
Ostré předměty (2018) (seriál)
To bylo tááák strašně špatný, nudný a úplně zbytečný.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
1* za knížku kterou mám načtenou už od dětství, 2* za žraloky, které miluju, 2* za Jasona Stathama,ten je taky moje srdeční záležitost. Takže suma sumárum je to plný počet a zasloužených pět kousků.
Úsměvy smutných mužů (2018)
Nemám obecně moc dobrý vztah k českým filmům, přijdou mi často těžkopádné a takové nemastné neslané. Čest všem vyjímkám a toto dílkou je jednou z těchto vyjímek. David Švehlík a spol. dokázali, že jsem se v kině pohodlně usadil a vychutnal si herecký koncert se vším všudy. A to i u sakra těžkého tématu, který neskýtá moc prostoru k humoru a odlehčení.