Recenze (3 099)
Takoví normální zabijáci (1994)
Z obyčejného zabijáckého příběhu je velká óda na moderní společnost. A že se to Tarantinovi nelíbilo? Možná to Stone natočil líp, než by to kdy dokázal Quentin.
King Kong (1976)
Technika pokročila, ale Konga mi je líto vždycky tak jako tak.
Ruiny (2008)
U některých scén mi do smíchu nebylo, hezky se budovala atmosféra a krve taky není málo, i když amputace nohou pomocí kamene a zálesáckého nože může napadnout asi jenom amerického studenta medicíny.
Krajina střelců (2003)
Pro mě poctivý western se vším všudy. Není dokonalý, není dokonale natočen a některé scény působí až moc pateticky, ale co, Kostějovi už není 30. Celou dobu mě film bavil a rád se na něj podívam ještě jednou.
Drsný Harry (1971)
Inspektor Callahan, člověk, který si se světem vyrovnává vlastní účty. Eastwood dává své postavě hloubku a tím se Harry stává kultovním.
Rhythm Nation 1814 (1989) (hudební videoklip)
Jacksonovic rodina to má zkrátka v krvi.
Fargo (1996)
Fargo mě u srdce nechytilo tolik jak jsem čekal, ale herecké výkony jsou bez debat. Na druhé zhlédnutí neuvěřitelná zábava a Buscemi je bůh. 8/2021.
Diplomová práce (1996)
Amenábar natočil tento snímek ve 23 letech, to mě na celé věci zaráží nejvíc. Téma, postavy, práce s obrazem, vše by mu mohli starší kolegové závidět. Někde určitě rezervy byly, film na mě nepůsobil až tak skličujícím dojmem jako hollywoodských 8MM, i přesto je tento thriller poctou filmovému umění a mezi kvalitními španělskými snímky si místo našel velice rychle.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Žádný excelentní příběh, ale výborné charaktery, skvělá pointa a geniální hudba.
Cedulky (2008)
Velmi příjemné osvěžení.