Recenze (4 705)
Imagine Dragons: Thunder (2017) (hudební videoklip)
Velmi dobře propracovaný a podmanivý videoklip. Skvělá práce!
Zrada a chamtivost na Planetě opic (1980) (TV film)
Pocitově se jedná s přehledem o nejlepší slepec tohoto seriálu. První půlka, díl se závody je s přehledem nejlepší a nezajímavější, tam klidně půjdu na 3*. Druhá část filmu je zase nudná, tentokrát politická, záležitost.
Carnivale - Milfay (2003) (epizoda)
Poněkud rozpačitý start seriálu obecně považovaného za jeden z nejlepších. Určitě je načtrtnuto mnoho teoreticky zajímavých témat ale seriál má v prvním díle zaujmout. A Carnivalu se to moc nepodařilo.
The Wall (2017)
Překvapivě dobrý. Dlouho jsem na The Wall hledal chuť a nakonec jsem spokojený. Můžeme se donekonečna bavit o inteligenci velitelů, kteří posílají jednotky stále dokola na jedno místo, kde je kosí sniper jak dřevorubec stromy, nebo o přepáleným konci, ale mě se to prostě líbilo. Taková vážná konverzačka uprostřed války mezi nepřáteli, prostě proč ne. Aaron Taylor-Johnson to zvládl s přehledem a John Cena je snesitelný. Válečná jednohubka trochu jinak.
Americká kletba (2005)
Je k nevíře, jak film trvající 79 minut dokáže tak nudit. Dobová atmosféra je fajn, ale to je tak celý. Solidní herci ti film neudělá, horor už tuplem.
Život, svoboda a pronásledování na Planetě opic (1980) (TV film)
Jediné zajímavé v tomhle filmu byla diskuze na téma různých krevních skupin, ta trvala tak 10 minut. Zbytek je opět nudná televizní záležitost, která trochu potěší skalní fanoušky Planety opic a unudí k smrti všechny ostatní.
Poznání na Planetě opic (1980) (TV film)
Ještě o úroveň horší než Zapomenuté město. Příběh, herci, scénář..hrůza.
Jak jsem poznal vaši matku - Série 1 (2005) (série)
Začátek byl trochu jak z Pendolina, ale jak jsem se v tom dokázal orientovat, začalo mě HIMYM děsně bavit. Skvělý úvod. Sice má pár slabších dílů, ale obecně to je parádní rozjezd.
Smrtihlav (2017)
Budeme porovnávat s Athropoidem? Samozřejmě. 2 filmy pojednávající o stejné historické události vznikly v jeden rok. A je s překvapením, že se suveréním vítězem stal ten "menší", který vznikal v české kotlině. Smrtihlav je totiž od začátku do konce kolosální průšvih, který se z těchto vod nedostane při dramatických chvílích, ani při akčních. Je to s podivem, protože Cédric Jimenez měl v zásobníku solidní herce (solidní ve ve významu známé), ale ve finále je třeba Jason Clarke vyloženě prů*er, tenhle člověk neumí hrát a dotáhl to už na Heydricha nebo Skynet, k nevíře. Nezvládnutá režie, nezajímavý scénář, příšerná akce. V dnešní době nestačí jen nestříhat při popravách, aby si to divák "užil". Dneska to chce mnohem mnohem víc, a tady to prostě není.
Zapomenuté město na Planetě opic (1980) (TV film)
Nechápu proč vznikly tyhle slepence, které jsou hlavně pokaždé 2 díly televizního seriálu. S původní Planetou opic to samozřejmě nemá pranic společného, ale když člověk přimhouří oči, na odpad to ještě úplně není.