Oblíbené filmy (10)
Hlas moře (2004)
Byl jsem ohromen a nedokážu teď víc napsat....
Tajemství jejich očí (2009)
Další z krásných filmů, u kterého jsem prožil spoustu lidského a nečekaného... Opravdu skvostném dílko.. .díky CINEMA MUNDI ..
Amélie z Montmartru (2001)
Kouzelné zpracování kamery a hudba Yanna Tiersena je dokonalou symbiozou pro tento film jak stvořená..
Frida (2002)
Fantastický film i soundtrack plných barev a emocí mě stále baví. Nemůžu si pomoct, ale je to nejlepší dílo, kde Salma Hayek snad překonala i sama sebe !
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Příběh s originálním tématem, vždy ve mě zanechá hluboký dopad a jedno shlídnutí prostě nestačí..
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Závěrečná scéna, kdy dopadá helma na Anakina Skywolkera je proměna na Darth Vadera dokonána...
Sedm (1995)
Skvělá souhra pro mě "tří geniálních pánů" s úžasným trpkým příběhem a dokonalým dinamickým tempem..
Forrest Gump (1994)
Vždycky se mi posteskní, když Bubo v tomto nádherném filmu umře...Hudba na sofistikované a něžné úrovni. Jednu dobu jsem tento soundrack poslouchal s bratrem pořád dokola...
Střihoruký Edward (1990)
No co dodat...už asi bylo vše v komentářích řečeno..nezapomenutelný Depp a síla v jeho kouzelných nůžkách ukazuje dvě strany poznání..
Americká krása (1999)
Nezapomenutelný film a soundtrack Thomase Newmana,se skvělým hereckým obsazením. Pokaždé když na si ho pustím, cítím že v něm je "plno všeho"..