Recenze (200)
The Mandalorian - Kapitola 18: Doly na Mandaloru (2023) (epizoda)
Ok, první epizoda byla pro mne slaboučká, ale tady se tomu mandalorianskému lore dostává výborného prostoru.
Lockwood a spol. (2023) (seriál)
Tak nesympatické hlavní postavy jsem dlouho neviděl. Netuším, odkud ty herce vzali :-(
Alkhallat+ (2022)
Neokoukané prostředí i dobré zápletky, vtipná jednohubka. Akorát předposlední příběh byl takový nic moc
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Jistí "hororoví experti", co tady kydají hnůj na hlavní představitelku, měli asi nehezké dětství. a život. Doporučuji jim nekoukat dál.
Willow - Vichry (2022) (epizoda)
Lidé, co tady píšou: "Mně je fuk, že se tam zjevily dvě lesbičky, ALE... " jako vážně? Děláte si kozy? Ty postavy jsou uchopené skvěle, ale tihle komentátoři ať se dalším dílům vyhnou - jen lépe pro seriál.
Willow - Za zlomené moře (2023) (epizoda)
Safra, to byl Mad Max na vodě ;-) hodně dobrej díl!
Star Trek - Fenomén - Série 1 (2021) (série)
Já si to užil, i když nejsem cílovka :-D
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Kdyby nehanili slovo Zaklínač, tak bych možná zvážil 1 hvězdičku.
Na nože: Glass Onion (2022)
Jako vyvrcholení se dá malinko odhadnout,... ale ten TREST se mi líbil, že musím přidat tu jednu hvězdičku navíc. Rozhodně je to zajímavě pojaté.
Co jsme komu všichni udělali? (2022)
Stejně dobrý jako první díl. Závěr mě dojal :-)