Oblíbené filmy (10)
Mrtvý muž (1995)
Gauneři (1992)
Tarantinův mistrovský kousek, který baví každou minutou, každý z herců je jedinečný a strhává na sebe pozornost...
Život Briana (1979)
Americká krása (1999)
Klub rváčů (1999)
Kill Bill 2 (2004)
12 opic (1995)
Hotel Rwanda (2004)
Nevím jestli se nemám cítit blbě z toho, že jsem nadšen z filmu, který popisuje vyvraždění milionu lidí během 3 měsíců. Ale ten film je tak neuvěřitelně tvrdý, silný, emocionální (ale přitom ne patetický), že nemůžu jinak. Vynikající studie jednoho "obyčejného" člověka, který na začátku není schopen a ochoten zastat se souseda ("Nikdo kromě rodiny není důležitý"), a který pak zachránil před smrtí mačetou dalších 1000. I když pár věcí je oproti skutečnosti pozměněno, nic to filmu neubírá na síle a kvalitě.
Requiem za sen (2000)
Syrová, drsná sonda do závislostí. Nikoho nechce vychovávat, říkat nedělej to či ono, jen se podívej jak to může skončit. Už dlouho (jestli vůbec) se mi nestalo, abych u filmu zavíral oči, ale tady ano.