Poslední recenze (11)
Noční můry z temnot (2019)
Takže, ja čo som prečítal všetky knihy a poznám väčšinu príbeh naspamäť, som bol milo prekvapený. V kine som si Pripadal, že som si jediný, čo vie, o čo ide a ktorá bije. Ale k filmu. Dobrá atmosféra, celkom dobré CGI, a ten Harold, damn tak vynikajúci vzhlad, úplne ako ilustrácia. MALÝ SPOILERIK! čakal som lakačky ako Ty ho máš! Z príbehu ,,Big Toe,, alebo vetu Linchy, kinchy colly molly dingo dingo zo ,,Me tie doughty walker,, to neni lakacka. KONIEC SPOILERU. A koniec ma prekvapil, čakal som to iné, a otvára to kapitolu na ďalší diel. Našiel som aj pár chybičiek, ni mne to nevadí. Výborný film.
Hospoda (1996) (seriál)
Seriál, u ktorého som sa bavil od začiatku do konca. Komédia podľa môjho gusta. Partia úplne rozdielnych ľudí a pritom majú toľko spoločného. Vždy sa niečo deje a vždy to je dobré.
Mlčení jehňátek (1991)
Vynikajúci snímok. Herecké výkony, tajomnosť a pocit, že neviete, čo sa deje a zároveň to viete. To všetko sa mi na tom páčilo. Príbeh a postup riešenia, kto je vlastne ten Buffalo Bill, všetko.