Recenze (747)
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
"Nejslabší" Jones ze série. Stále se ale jedná o tak vysoko nastavenou laťku dobrodružného žánru, že ji i po tolika letech máloco dokáže překonat - tedy přesněji řečeno dorovnat. =)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Bible dobrodružného žánru! Dokonalost. Film, který jako jeden z mála amerických bijáků vpustili komouši do kin a na kterém jsem tudíž vyrostl. Technická vymoženost jakou je domácí kino mi dovoluje se s tímhle klenotem neustále mazlit. =D)) Pro mě jednoznačně nejlepší Jones ze série.
Svatý hříšník (2002) (TV film)
Jedna hvězdička za tu utrhnutou ruku ze začátku filmu.
Ostrov smrti (2000) (TV film)
Jedno velké nic. Sedět na záchodě a počítat kachličky je zábavnější.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Zachraňte vojína Ryana považuji nejen za nejlepší válečný film všech dob, ale také jako nejlepší film vůbec! Vynikající herecké výkony, úžasně různorodé charaktery, špičkové efekty, kaskadérské výkony, zvuk, hudba... stručnější bude, když řeknu, že tomuto filmu nemám co vytknout. Po prvním shlédnutí mi bylo blbě jak od žaludku (a to vydržím opravdu hodně), tak psychicky. Po dalším a dalším shlédnutí nacházím na tomto filmu spoustu detailů a vychytávek. Pan Spielberg nám předvedl nejrealističtější bitevní vřavu 2.světové války a ukázal nový směr válečnému žánru všeobecně. Pět hvězdiček krát dvě.
Únos (1997)
Mám tenhle film rád, mám rád Kurta Russella a taky mám rád, když casting dobře plní svou práci a tady ji splnil na výbornou, zločincům by jste nejradši rozkopali hubu a oběti jsou sympaťáci se kterýma cítíte. Oceňuju především velmi uvěřitelné jednání a reakce hlavních hrdinů - obyčejných lidí z masa a kostí + akční bonbónek na závěr = 85%.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Nejlepší seriál. Nevím jak to okomentovat. Prakticky tu pasuje úplně to samé, co jsem napsal u Ryana.