Poslední recenze (12)
Bright (2017)
Treba oceniť, že ide o fajn nápad - minimálne ten svet orkov, elfov a ľudí je riadna haluz, ktorá by s dobrým príbehom mohla fungovať. Bohužiaľ Bright nemá dobrý príbeh, no dúfam som, že aspoň akcia bude stáť za to. Ani tá však nie je ničím zaujímavá a jediné na čom film stojí sú sympatické hlavné postavy v podaní Smitha a Edgertona. Popravde ak by to bola aspoň poriadna akčná nálož, tak by som tomu kľudne dal aj ****. Veď John Wick alebo také Extraction od Netflixu takto funguje dokonale. Škoda....
Fallout (2024) (seriál)
Asi tak do tretej časti som netušil, čo si o tom mám myslieť, ale pozeralo sa na to dobre. V štvrtej časti, keď sa ukázalo, že to má nejaký príbeh, tak to začalo byť naozaj zaujímavé. Má to super dej, humor, akciu, hudbu a vizuál. Fallout som nikdy nehral a preto neocením všetky tie odkazy na túto hernú sériu, no napriek tomu som bol nadšený, pretože po konečne dlhej dobe ide o naozaj kvalitný postapo/Sci-fi počin.
Monstrum Hwayi (2013)
Ďalšia akčná a poriadne krvavá jazda z Južnej Kórei. Bezcitní a divní záporáci z toho robia 5 hviezdičkovú záležitosť. Hlavne Yoon-seok Kim to hrá tak dobre, že jeho postava mi bola odporná podobne ako Joffrey Baratheon v Hre o tróny. Prvá polovica filmu celkom priemer ale tá druhá je čisté akčné a brutálne šialenstvo.