Recenze (7)
Rodina nindžů (2024) (seriál)
Konečne seriál, ktorý zobrazuje ninjov akí (podľa mojích informácií) naozaj boli - teda v prvom rade špióni, nie nejakí cirkusoví artisti poletujúci vzduchom a robiaci saltá a premety, ako ich zobrazuje väčšina amerických filmov z 80-tych a 90-tych rokov. Ako tak čítam recenzie, tak tu kritizujete málo akcie, ale podľa mňa tá akcia je tak akurát, aj súboje sú viac primerané ninjom. Žiadne príliš vyčačkané premakané choreografie s wau kopmi a otočkami, len jednoduchý boj. Ninjovia bojovali tak, aby maximálne šetrili energiu a pritom ich techniky boli maximálne účinné, a takto aj v tých bojových scénach vyzerá. Samozrejme, keďže je to japonský seriál, tak sa tvorcovia nemohli (alebo nechceli?) vyhnúť prvkom bežne používaným v anime, o čom svedčí hlavne finálny súboj. Takže za mňa úplne super a dúfam, že bude aj ďalšia séria :-)
Armádní akademie (2007)
SPOILER ALERT: "Meee..!" Celkom ma ta komedia pobavila, az na ten trapny zaver.
Strážci Galaxie: Sváteční speciál (2022) (TV film)
Celkom sranda, az na toho Groota z Aliexpressu...
Kung Fu (2021) (seriál)
Tak toto nedam. Po tretej epizode to vzdavam. Prilis malo kung-fu a prilis vela LGBT. K tomu uplne nezaujimavy dej. Typicke CW.
Emanuela ve vesmíru 1 (1994) (TV film)
Nebola to az taka velka blbost, ako som cakal :D
Venom (2018)
Podľa môjho názoru zatiaľ najlepšia marvelovka :-) Bavil som sa paradne, ešte viac ako pri obidvoch Deadpooloch dokopy.
Kickboxer 5: Kickboxerovo vykoupení (1995) (TV film)
Nechapem to nizke hodnotenie filmu. Nema to sice ziadny prevratny dej, ani herecke vykony na Oscara, ale v takomto druhu filmov ide o nieco uplne ine - o bojove umenie. A to nam v tomto filme ukazuje Marc Dacascos vo vysokej kvalite. Ze to nema nic spolocne s kickboxom? A komu to vadi? Mne teda urcite nie. Ako fanusik bojovych umeni som dostal od toho filmu presne to, co som ocakaval.