Recenze (91)
Doteky osudu (2012) (seriál)
Pilot je na pět hvězdiček, osobně se těším jak ty nakousnuté motivy rozpracují. Hlavně aby se Tim Kring nenechal unést megalomanstvím, které předvedl ke konci Heroes.
Prostřeno! (2010) (pořad)
Guilty pleasure :-)
Amorův úlet (2006)
Musím se přiznat, já se bavil královsky. Velice příjemná dost ujetá komedie...
Válka a. s. (2008)
Docela dobrý film, na němž potěší i příjemné obsazení, John Cusack je tradičně velice dobrý, ale Hilary Duff, jakkoli se tváří sebevíc sexy a zlobivě, dostává lekci od Marisy Tomei, která je tou pravou hvězdou filmu.
Fanoušci (2009)
Ultimátní parodie na Star Wars, plná odkazů a vtipných scének.
Greek (2007) (seriál)
Zatím jsem shlédl prvních pár epizod a zatím je to docela v pohodě seriál. A Casey je kus.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Aneb jak si TV Nova vykopala vlastní hrob a skočila do něj s plnou parádou.
Shrek Třetí (2007)
Dvě hvězdy za těch pár povedenějších vtípků (výměna P a D, bojující princezny a za jednu opravdu houževnatou žábu :-)
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Po zpackané a vyloženě nepovedené trojce byl tenhle díl příjemné osvěžení. Za vypaseného kocoura hvězda navíc.
2012 (2009)
Poměrně solidní katastrofická podívaná. Sice prošpikovaná logickými děrami a klišé, to ale nic nemění na tom, že jako oddechovka to funguje výborně, dokonce jsem se i párkrát zasmál, to ale spíš nebylo nějakým extra humorem, jako spíš tupostí některých scén. No, slabší 4*, 70%.