Poslední recenze (2 908)
Opičí muž (2024)
Opičí muž chce byť všetkým a nie je ničím. Je teda hlavne zbytočne dlhým filmom. John Wick s veľkým dôrazom na minulosť postáv. Rocky čo mal za trénera bubeníka. Vyproštění kde sa nestrieľa. Dannyho parťáci v zložení Ind a pes. Akčné scény sú vydarené, ale hlavný zloduch je bezďák čo cvičí jógu. Aby tento indický guláš nemal primálo tónov chutí, tak prisypali aj ninja trans komando. Ako to tak po sebe čítam, tak tie 2* sú vlastne dosť odvážne. Berte to ako môj dar pre Ganéšu a Šivu.
Rychlejší než smrt (1995)
Sam Raimi a jeho prvý pokus o áčkovú prácičku. Gene Hackman nebol áčková star, ale pre tento typ role hodne silné meno. Sharon Stone bolo v tom čase jedno z najviac žhavých mien v biznise. Leonardo DiCaprio a jeho rozkukávanie dva roky do Titanicu. A aby toho nebolo málo, tak Russell Crowe a jeho prvá väčšia USA šanca. Uňho zasa chýbali dva roky do L. A. - Přísně tajné. Najviac ma bavil určite prvý menovaný. Western, ktorý sa venuje tomu najviac typickému pre tento žáner, teda tasenie koltov jeden proti jednému. Znova a znova, a znova. Nuda nehrozí, pretože všetky tie rôznorodé ušpinené, dentálne zaostalé postavičky dostali dostatočnú starostlivosť. Na western vlastne inak netypické. Žiadne hodinové jazdenie na koňoch, žiadne pohľady zaviate rozfúkaným pieskom. Dostanete dobre obsadenú, nenáročnú, mierne štýlovo prestrelenú strielačku do živých terčov.
You'll Never Find Me (2023)
Dobre vyvážená obojaká atmosféra. Je to čo sa stalo, čo povedal, povedala normálne, alebo klame, má postranný úmysel? Do toho skvelo odprezentovaná búrka sprevádzaná vŕzaním karavanu. Bavilo ma to striedanie názorov na postavy, ktoré prichádzalo vo vlnách. Brendan Rock a Jordan Cowan boli skvelou voľbou. Záver tomu dodal uspokojujúce a vlastne ideálne sediace rozuzlenie. Dobre utajená dvojkovka, ktorá prináša zážitok stojaci za Vašu pozornosť. Austrália začína byť v posledných rokov atraktívnou destináciou (Upgrade, Mluv se mnou).
Poslední deníček (10)
Top 10 hororov
1. Kruh
4. REC
5. Vetřelec
6. Věc
7. Kvílení
Najsilnejší hororový rok:
2007 - REC, Paranormal Activity, Sirotčinec, Motel smrti