Oblíbené filmy (10)
Zelená míle (1999)
Čokoláda (2000)
Jak vytrhnout velrybě stoličku (1977)
Toto je moje pohádkové dětství, láska nadosmrti. Kouzelný Tomáš Holý, věčně ustaraná maminka, nic neřešící horolezec tatínek a semtam nějaký ten pes... tak to má být :)
Amélie z Montmartru (2001)
Hotel Modrá hvězda (1941)
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Dlouho jsem se tomuto filmu bránila, protože o něm mluvil každý... snad po 4 letech, co tento film existoval, jsem se na něj z nudy podívala a dodnes je to jeden z mých favoritů, znám ho nazpaměť a pořád ho není dost. Úžasná barevnost, ironie a Džony a Helena, kteří snad v žádné roli nezklamou. Klobouk dolů.
Slavnosti sněženek (1983)
Počátek (2010)
Svatební cesta do Jiljí (1983)
Myslím, že toto je neprávem málo známá hvězda české filmografie. Plno nezapomenutelných hlášek, okouzlující Libuška a břitce ironický Abrhám. Pro mě výrobní podnik tohoto filmu splnil plán na 110 %! :)