Recenze (19)
Třetí den (2020) (seriál)
Škoda že to po třetím dnu neskončilo.
Show Leoše Mareše (2015) (pořad)
Znělka, formát, rubriky, hry, vizuál a v podstatě celý pořad je nechutná a nepovedená kopie The Tonight Show Starring Jimmy Fallon. Originalita je sice nulová, ale tento typ pořadu v našich končínách doteď chyběl. Snad tedy bude první vlaštovkou a my se někdy v budoucnu dočkáme příjemné večerní talk-show reagující na aktuální dění v naší republice a ve světě. Snad i s vtipným moredátorem / komikem co se obejde bez vykrádání.
Temný případ (2014) (seriál)
1. série 70 %, 2. série 100%
Perníkový táta (2008) (seriál)
Vůbec bych se nezlobil, kdyby seriál skončil 4. sérií. Byla by to skvělá tečka, Yo.
Buřtcajk (2012) (pořad)
WTF?
Šťastní až do smrti (2011) (seriál)
Proč tu všíchni herci tak strašně přehrávají?
Epizody (2011) (seriál)
1. série 5/5, 2. série 3,5/5
Kancl (2005) (seriál)
jenom se panebože nekouketje na dabovanou verzi! :)
Táta k pronajmutí (2010) (seriál)
tak tohle brzy skončí
V (2009) (seriál)
Pilot naprosto úžasnej. dva určitý zvraty jsem tam ale vytušil. Zbytek seriálu však těžkej průměr až podprůměr