Poslední recenze (2 594)
Herkules v New Yorku (1970)
Celkem zábava i když Arny je zde až příliš trapně "srandovní." Navíc celou stopáž tam drnká ten dementní řecký hudební motiv. Film je samozřejmě slabý, ale už jsem viděl i méně zábavná díla s velikým Arnoldem - například Juniora.
Yellowjackets - Qui (2023) (epizoda)
Zatím nejslabší díl obou serií. Je to normální, vždy se nějakými umělými konstrukcemi snaží autoři seriál natáhnout...snad to nebudou dál hnojit ve zbývajících dílech.
Rambo: Poslední krev (2019)
V závěru velice výživný akčňák. Celé je to skoro se dá říci béčkové, ale zmocnila se mne veliká nostalgie...