Oblíbené filmy (10)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Dokonalý akční film. Tečka.
Vetřelec (1979)
Věc (1982)
Terminátor (1984)
Vetřelci (1986)
Propast (1989)
Ad speciální edice: Podívejte se do galerie na první a čtvrtý obrázek odspodu z první stránky :-)
Americká krása (1999)
Narozen 4. července (1989)
Hutný, těžce protiválečný film s mnoha syrovými, nepříjemnými scénami. Forrest Gump bez růžových brýlí. Jedna z nejlepších rolí Toma Cruise.
Blade Runner (1982)
Koule (1998)
Tenhle film jsem vždycky nějak míjel. Ani nevím proč, ale z nějakého bizardního důvodu jsem si myslel, že to bude nějaké tuctové a nudné sci-fi pro celou rodinu, kde parta hrdinů zachrání svět. Jak moc jsem se mýlil. Včera jsem to poprvé viděl celé (dřív jsem jen občas zahlédl v tv nějaké útržky) a musím konstatovat, že je to jedno z nejlepších sci-fi, které jsem měl možnost vidět. Zdejší poměrně nízké hodnocení, stejně jako na imdb, je mi záhadou.