Recenze (66)
Tancuj Matyldo (2023)
Většina z nás dopadne stejně!
Černé zrcadlo - Loch Henry (2023) (epizoda)
Mamka na domácím videu docela drsná...
Pěst legendy (1994)
Další z řady retardovaných čínských agitek, kde neplatí fyzikální zákony a lidi mluví, jak po lobotomii. Druhá za bitky.
Nic ve zlým (2023)
Docela trapárna. Jednu navíc za nahou Jennifer, dobrá milfka.
Pavučina (2023)
Fakani mě nudí a v hororech dvojnásob. Jen v hororech podle Kinga je dám, ale tam to často vynahrazuje skvělý příběh, který Pavučině prostě chybí.
28 dní poté (2002)
Mark asi blbě šukal, když se na něm ta kráva Selena tak vyřádila! :D Po vizuální stránce trochu horší, než nepřekonatelný Snyderův Úsvit mrtvých, ale jinak stále parádní jízda nakaženou Anglíí s výborným Murphym v hlavní roli.
28 týdnů poté (2007)
Čtvrtá je za ten parádní začátek!
Dealer III (2005)
Asi nejvíc real vyobrazení typického Poláka v zahraničí. Proč nemají ve státním znaku vidle?
Strážce pořádku - Jsi v pohodě? (2023) (epizoda)
Chudák Rayland. Takovou ropuchu... :D
Dvojčata (1988)
Tenhle film asi nejvíc ocení ti, kteří jej viděli ještě na VHSkách. Skvělá komedie. Divím se, že je v modrých.