Recenze (291)
Ray (2004)
Výborná hudba, ale až moc klasicky natočené a strašně dlouhé což kazí drajf celému filmu.
Kniha přežití (2010)
Vizuálně náramně přesvědčivé! Výborná kamera a akční scény, navíc i scénář tahá co se dá až do 3/4 filmy. Ja se bavil dostatečné
Wrestler (2008)
Bída a smutek pod tíhou slávy v úžasném ztvárnění Rourka. Nejsilnější Aronofskyho film!
Běžící muž (1987)
Dnes už klasické osmdesátkové béčko s parádními hláškami, pořádnou kopou akčních scén a strašným Arnoldovým přízvukem.
Hlad (1983)
Ze začátku výborně vyprávěný film s okouzlující hudbou a skvělým Bowiem se ke konci strhává k pro mě nepředstavitelnému zmatku a strhavá budovanou atmosféru na minimum.
Duch (1990)
Možná protože nemusím Swayzeho, tak mě nikdy tento film dostatečně nenadchl.
Cesta do Ameriky (1988)
Komediální klasika, na které jsem vyrůstal ... Eddie ještě nebyl okoukaný a dokázal film utáhnout bez toho aniž by byl trapný.
Centurion (2010)
Zatím nejpodařenější film Marshalla. Syrový v nádherné krajině a dost akční a přehledný aby se člověk nenudil.
Tekken (2010)
Po dlouho době vydařený "zápasnický" film. Nekazí ho špatně nastříhané zápasy, patosu je po skromnu a některý mě i potěšil a návaznost na herní serii mě potěšila. Solidní 3*
Počátek (2010)
Komplexní se spoustou otázek nezodpovězených, takže možná po příštím shlédnutí se nebudu bát dát 5*.