Recenze (291)
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Wow, wow, wow tak tohle byla pecka! Jeste o stupen lepsi nez prvni dil a redefinice animovaneho filmu. Kreativita na maximalni uroven
Denní směna (2022)
Od začátku do konce se to veze na odpočinkové béčkové vlně. Čistý scénář, hravé hlášky, přehledná akce a fajn hudba jen poukazuje jak tuhlu upírskou řezničininu měli tvůrci pevně v rukách.
Banda - Série 2 (2020) (série)
Velká nuda, v podstatě je to emocionální drama s totálně nezajímavýma postavama. Akce je minimum a humor se tqky vytratil.
Wonder Woman 1984 (2020)
O krok lepší než první díl. V duchů 80. let, účelně běčkové a hodně cheesy!
Deštivý den v New Yorku (2019)
Romantika jak má být
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Old-school kriminalka!
La casa de papel (Antena 3 version) - Season 1 (2017) (série)
Za začátku naprostá paráda. Výborně vyprávěný děj, který si hraje s divákem. Čím dál ale série ubíhá, tím víc se z ní stává ubíjející telenovela.
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Úpadek. O filmu už něco vypovídá, když nejlepší scéna je na na konci (SPOILER) kde si pokecají Magneto s Charlesem.
Raubíř Ralf a internet (2018)
První polovina vtipná a rychlá. Jakmile ale dojde ke zvratu, který ani nedává smysl a dělá z Ralfa idiota, film jde z kopce.
Creed II (2018)
Naaah, slabý scénář a podivně vykreslené charaktery tomuhle filmu hodně ubližují.