Série(2) / Epizody(12)

Britská surrealistická komediální show autorů úspěšného sitcomu Father Ted (Otec Ted), kteří pokračují v tradici skupiny Monty Python. (oficiální text distributora)

Recenze (113)

Berzeger

Upřímně se mi Big Train líbí mnohem více než Monty Pythonův Létající cirkus, ze kterého si nepochybně tvůrci vzali mnoho inspirace. Narozdíl od Monty Pythonů, a prosím nebijte mě, je totiž většina (ne však všechny) skečů zakončena nějakou pointou a jejich děj se nevytrácí ani zdaleka tak často do absurdna, jak to jinak skvělá parta MP dělávala. Koneckonců Graham Linehan je přeci jen tak trochu zárukou kvality. Úžasný Simon Pegg pak tu pátou hvězdu, kterou jsem dal, ještě podtrhuje. :) ()

Ravi

Jednou večer jsem na dvojce narazil, na tento "kousek" a díl se mi tak líbil, že jsem si sehnal všechny. Jsem fandou Monty Pythona, britský humor je mi blízký, takže mi Velkovlak sedl. Nepravděpodobné momenty s nadsázkou, křečovité situace, nečekaná rozuzlení, pokud ne už sám průběh skeče. To jsem čekal a také dostal. Víc od toho nečekám a nepotřebuji, ale nutno říct, že Vlekovlak sem tam dodal i něco navíc. Simon Pegg ukazuje svůj potenciál, který zůstává od dob seriálu neyužit. 5/5 ()

Bohulib

Viděl jsem zatím první díl, ale nijak zvlášť mě to nenadchlo. Scénky mi nepřipadaly moc vtipné a měly odhadnutelné pointy. Uvidíme dál. --- Po druhém dílu snižuji hodnocení ze tří na dvě hvězdičky. Zatímco v prvním dílu mi přišly dvě scénky celkem vtipné, ostatní průměrné, ve druhém díle jsem se nezasmál vůbec ničemu. Další díly už sledovat nehodlám. ()

boshke

Nemůžu si pomoci, ale tuhle partu miluju. Skvělé herecké výkony, geniální, absurdní (britský) humor, úžasně vystihnuté parodie na různé filmové scény, životní situace a komentátorské obraty (geniální mistrovství v zírání). Ve druhé sérii už sice trošku ztrácí dech, ale i tak si pořád drží dobrou úroveň. Linehan je bůh. Režíroval čtyři seriály, čtyři umístění v TOP seriálech... 90% (1. série - 100%, 2. série - 80%) ()

Mairiel

Bohužel musím hodnotit hodně subjektivně, protože seriál sleduji anglicky bez titulků a spoustě vtipů nerozumím... I tak jsem se ale hodně nasmála, takže až se někdy titulky na internetu objeví, možná ještě tu hvězdičku k dokonalosti přidám. (zkoušela jsem se dívat i s českým dabingem, ten mi ale moc nesedl, to už je lepší pořádně nerozumět..) ()

• Píseň "Big Train" byla nahrána Maxem Gregerem a jeho orchestrem. (PußyMagnet)
  • Scéna Stare-Out (soutěž v zírání) je založena na knize Paula Hatcherera a je animována Chrisem Shepherdem. (PußyMagnet)
  • Oceněno jako "Best 'Broken Comedy' Show" na British Comedy Awards v roce 1999. (PußyMagnet)