Série(2) / Epizody(12)

Britská surrealistická komediální show autorů úspěšného sitcomu Father Ted (Otec Ted), kteří pokračují v tradici skupiny Monty Python. (oficiální text distributora)

Recenze (113)

Krt.Ek

Tohle asi není formát pro mě. Kvůli škole jsem viděl tři epizody, a mám-li být upřímný, do dalších se rozhodně jen tak nepohrnu. Důvodem mně je nevyváženost skečů, na jeden dobrý připadnou dva průměrné, a tak málo jich je skutečně excelentních (soutěž v zírání). No nic, budu se muset rozhodnout, zda mě po zkušenosti s Velkovlakem ještě zajímá Monty Pythonův látající cirkus. ()

marrrrian

Videl som zatial iba prvú sériu a po prvých dvoch dieloch som tu mal dokonca hodnotenie 5 hviezd. Lenže kvalita klesá. Aby som bol presný, prvé dve epizódy vážne bomba, ale ostatné tak o dve triedy horšie. Ja som ale človek pomerne prispôsobivý - hlavne keď chcem byť - a po tých prvých dvoch častiach som vážne chcel. Viac menej schválne som im odpúšťal menej vtipné veci, ktoré v podstate vypĺňali čas medzi svetlejšími scénkami. A s trochou potrebného nadhľadu a s trochou prinútenia samého seba, som potom videl v lepšom svetle aj slabšie chvíle. Popravde, jediné, čo mi až tak vtipné nepripadalo (nech som sa snažil jak som chcel), boli tie očné súboje, komentátori občas zadelili slušné hlášky, ale inak sa mi celý ten nápad s majstrovstvami rýchlo opozeral.... Aj napriek účasti mnohých vrcholových osobností, tejto náročnej disciplíny . :)) ()

Mairiel

Bohužel musím hodnotit hodně subjektivně, protože seriál sleduji anglicky bez titulků a spoustě vtipů nerozumím... I tak jsem se ale hodně nasmála, takže až se někdy titulky na internetu objeví, možná ještě tu hvězdičku k dokonalosti přidám. (zkoušela jsem se dívat i s českým dabingem, ten mi ale moc nesedl, to už je lepší pořádně nerozumět..) ()

Ravi

Jednou večer jsem na dvojce narazil, na tento "kousek" a díl se mi tak líbil, že jsem si sehnal všechny. Jsem fandou Monty Pythona, britský humor je mi blízký, takže mi Velkovlak sedl. Nepravděpodobné momenty s nadsázkou, křečovité situace, nečekaná rozuzlení, pokud ne už sám průběh skeče. To jsem čekal a také dostal. Víc od toho nečekám a nepotřebuji, ale nutno říct, že Vlekovlak sem tam dodal i něco navíc. Simon Pegg ukazuje svůj potenciál, který zůstává od dob seriálu neyužit. 5/5 ()

Bohulib

Viděl jsem zatím první díl, ale nijak zvlášť mě to nenadchlo. Scénky mi nepřipadaly moc vtipné a měly odhadnutelné pointy. Uvidíme dál. --- Po druhém dílu snižuji hodnocení ze tří na dvě hvězdičky. Zatímco v prvním dílu mi přišly dvě scénky celkem vtipné, ostatní průměrné, ve druhém díle jsem se nezasmál vůbec ničemu. Další díly už sledovat nehodlám. ()

• Píseň "Big Train" byla nahrána Maxem Gregerem a jeho orchestrem. (PußyMagnet)
  • Oceněno jako "Best 'Broken Comedy' Show" na British Comedy Awards v roce 1999. (PußyMagnet)
  • Scéna Stare-Out (soutěž v zírání) je založena na knize Paula Hatcherera a je animována Chrisem Shepherdem. (PußyMagnet)