V pasti: Barcelona

• Španělsko Bird Box: Barcelona (více)
všechny plakáty

Tajemná síla ničí lidstvo a nová zlověstná hrozba sílí. Tenhle postapokalyptický příběh z Barcelony navazuje na trhák V pasti. (Netflix)

Recenze (101)

Kingjiri

Tenhle sequel měl slušně nakročeno do chvíle než jsem zjistil, že monstra, který by bylo tentokrát možný bez problému vidět zase neuvidíme a kromě jedný teorie se o nich zase nic moc nedozvíme. Taky jsem se bavil mnohem víc než začala na danym postaposvětě pobíhat sekta “vidoucích” fanatiků. Ty bych nejradši z příběhu vynechal a soustředil bych se jenom na hlavního (anti)hrdinu. Pojetí, že hlavní postava je minimálně ze začátku záporák (byť asi s dobrym úmyslem) se mi naopak vcelku líbilo. Atmosféra zničený Barcelony byla taky docela zajímavá. Kdyby příběh byl nejdřív o seznámení s “vidoucí” postavou a následně se rozjela bitka mezi monstrama a zbytkem lidstva díky jistym DNA modifikacím (viz závěr), moh být výsledek o dost lepší. Tahle bitka byl asi námět na případnej třetí díl, ale obávám se, že toho se fakt vzhledem k bídnejm ohlasům a recenzím fakt nedočkáme. Žádnej průšvih se sice nekoná, ale oproti původnímu filmu jde o velkej sešup dolu, co se zábavnosti a napětí týče, dvě hodně silný hvězdy. ()

Bozvav

Zatímco jednička byla docela pecka s pečlivě budovanou atmosférou, tak tento počin byl vedle, jak ta jedle. Prakticky nic nedávalo smysl, napětí téměř nulové, nudné a zoufale zmatené. Herci toho moc nepředvedli a místy jejich chování popíralo vše, co se v prvním snímku jasně stanovilo jako pravidlo pro přežití. Navíc jsem se těšila alespoň na jenoho mimozemšťana a místo toho jsem dostala hromadu mimoňů. Odpad nedávám, ale není to tomu daleko. Upřímně, být to ještě o 10 minut delší vypíchnu si obě oči a prorazím ušní bubínky. ()

Trevor

Ak sa Vám Bird Box páčil tak sa Bird Boxu Barcelona rozhodne vyhnite, pretože Vaše spomienky dostanú riadne zabrať a asi nebude chápať ako môže niekto na dobrý film nadviazať, aj keď iba voľne, takouto hlúposťou. A ak Vás Bird Box neoslovil tak toto neskúšajte ani náhodou lebo si myslím že to nedokážete vôbec dopozerať. Človeku sa až nechce veriť že toto niekto vôbec natočil a dokázal natiahnuť na takmer dve hodiny. ()

JASON_X

Žádné velké překvapení, že americký Bird Box s (na postapo) pracně vystajlovanou a zmejkapovanou Sandrou je tu vysoko v červených, zatímco jeho mladší barcelonský bráška je (momentálně) pod padesát. A není se čemu divit, je to totiž film pomalejší, těžkomyslnější, více psychologizující a méně šablonovitý a divákovi podlézající, což samozřejmě většina obecného lidu neocení. A taky si v něm nehrají na manžele dva chlapi. Na oplátku ovšem film nabízí třeba spoustu skvělých scén z počátku i průběhu "apokalypsy", zajímavý otevřený závěr (zadní vrátka pro pokračování) a už nedlouho po začátku i překvapující jednání hlavní postavy (Sebastián). Silné čtyři. ()

Eliott

Nejspíš za to mohla má nulová očekávání, ale musím přiznat, že jsem si dílo nakonec i užil. Na jedničku to samozřejmě v žádném případě nemá, ale špatné jako tu mnozí uživatelé tvrdí to rozhodně nebylo. Až na několik hloupostí a filmových chyb mi zde v zásadě nic nevadilo a tak hodnotím kladně. Ty dvě hodiny dokonce utekly docela rychle. 51% ()

• Na hrad Montjuïc, na který se skupina snaží dostat, nevede jen cesta lanovkou. Hrad je na pevnině a lanovka, která je vidět ve filmu, je pouze lanovka z lodního přístavu. (willy1)
  • Film sa natáčal od januára 2022 v Barcelone. (Arsenal83)