Motel smrti

Mladý manželský pár v opuštěném motelu objeví skryté videokamery ve svém pokoji. Brzy si uvědomí, že pokud se jim nepodaří utéct, stanou se dalšími oběťmi snuff filmu. (HBO Max)

Recenze (389)

honajz

Klady: žádné detailní záběry na usekané nohy, ruce, vypíchané oči. Zajímavá atmosféra. Dobrá kamera. Solidní herecké výkony hlavní dvojice. Zápory: Předvídatelné, nelogické, bez konce. SPOILER - herdek, ty tunely, to byla blbost! Vemte si, než násilníci přiběhli po čtyřech do nějakého pokoje motelu, jak byli špinaví a udýchaní, a to měli ještě vylézt nahoru a zmasit dvě hystericky řvoucí oběti. To, že je napadlo použít spojovací dveře až těsně před koncem, když se snažili najít jakýkoliv způsob, jak utéct, stejně jako pokus vylézt oknem v koupelně, to taky podceňuje inteligenci diváka. Atd. atd. KONEC SPOILERU ()

Anderton

Slovenský distribučný názov je omnoho výstižnejší, ako ten americký a v tomto prípade našim distribučákom gratulujem za ich vtipnosť. Nič iné ako totálne béčko nás totiž nečaká a názov Vacancy môže predstavovať aj psychologický art. Evokuje to Psycho a Texaský masaker, ale tak ďaleko sa Nimrod dopracovať neplánoval. Škoda, že mu nie je umožnené sa poriadne odviazať, ale tipujem, že v rámci súčasnej pásovej hororovej výroby, ktorú nesledujem, je jeho film ešte solídnou žánrovou zábavou. K tomu patrí aj hromada klišé a až tak to neprekáža. ()

Gilmour93

Motel Antal. Za poměrně nízkou cenu nabízí pěkný interiér s neodlupujícími se tapetami, nicméně matrace obsahu jsou opotřebované, nefunguje žádná studená sprcha a celé je to překvapivé asi jako přítomnost bible v šuplíku nočního stolku. Recepční Wilson i pokojská Beckinsale příjemní, občas se objeví nutkání zašlápnout švába Whaleyho. Na jedno přespání dobré.. ()

petero

Nimród Antal sa po výbornom viacžánrovom Kontroll vrhol na čistokrvný thriller a odviedol 100% prácu. Motel Smrti šľape ako hodinky (a sem tam aj lepšie) a ani mi veľmi nevadilo že som takéto niečo už videl n-krát. Nie je to žiaden krvák ide len o atmosféru a veru pozrieť si tento film v nejakom malom motely pred spaním by ma solídne rozrušilo... ()

MM_Ramone

"Motel smrti" hodne smrdí... neoriginalitou, nudou a slabými hereckými výkonmi. To všetko sú dôvody na to, aby som to už druhý krát nepozeral a tiež pre pridelenie skromných dvoch hviezdičiek. Viacej tomu nedám ani náhodou. Je to jeden z najnudnejších vyvražďovací horrorov, ktoré som v poslednom čase videl. Slasher je pravdepodobne mojim najobľúbenejším horrorovým subžánrom. V tejto kategórii mám toho fakt hodne napozeraného. Snímok "Motel smrti" bol pre mňa bohužiaľ sklamaním. ** ()

Zajímavosti (8)

• Film byl do kin doručen pod falešným názvem "Temporary Arrangement" (Přechodné ustanovení). (HappySmile)
  • Scéna kolem 20. minuty, kdy Amy (Kate Beckinsale) rozsvítí v koupelně a následně zalézá šváb pod koberec, byla použita i ve snímku Hostel III (2011). (Syna.1990)