Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Stephanie (Anna Kendrick), matka a blogerka, se snaží odhalit pravdu o náhlém zmizení své nejlepší přítelkyně Emily (Blake Lively) z jejich městečka. Do napínavé hry plné nečekaných zvratů, tajemství, odhalení, černého humoru, vztahů, lásky, zrady, oddanosti, vraždy a odplaty se zaplete i Emilyin manžel Sean (Henry Golding). Nebezpečný koktejl ve stylu filmů Dívka ve vlaku a Zmizelá Vám namíchá režisér Paul Feig. (Vertical Entertainment)

(více)

Videa (10)

Trailer 1

Recenze (360)

HoneyBunny 

všechny recenze uživatele

Plusy: fajn soundrack s francouzským popíkem, luxusní Blake Lively a její kostýmy. Mínusy: zmatečný scénář, předvídatelné vyústění (máme tu několik porušení pravidel pátera Knoxe), neumětelské mixování thrilleru a nevhodného humoru. Film na mě působí, jako by byl natočený na motivy knihy, kterou ve volném čase napsala znuděná americká mamina - máme tu hrdinky, které mají dokonalé děti, lidi s očividně nadprůměrnými příjmy, záhadu, kterou vyřeší hlavní hrdinka lépe než policie... zkrátka takový malý americký sen malé americké mysli. Zároveň mi vadilo, jak jsou ve filmu vyobrazení všichni muži jako buď zženštilí (gay módní návrhář, taťka chovající se jako mamka), nebo neschopní (Sean, černošský detektiv). Pak jsem si všimla, že film natočil režisér ženské verze Krotitelů duchů a mnohé se vysvětlilo... ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Strhující variace chytrého ženského thrilleru, které nechybí pěkná hromádka překvapení. Snad za každou ukončenou podkapitolou je schovaný drápek, který diváka zatáhne dál, k dalšímu trefnému zvratu nebo ke změně žánru. Díky Anně Kendrick, která v roli napsané na tělo zase po letech konečně září naplno se povedly snad všechny nálady, jakkoli třeba ta detektivní, do které se s nástupem třetí třetiny naplno přepíná, je rozhodně nejslabší. V satiře, v thrilleru, v naznačovaných stínech minulosti a v neposlední řadě v sexy nadhledu tak Laskavost v mých očích překonává i tolik velebenou Zmizelou. Na rozdíl od ní se totiž nebojí být překvapivá a audiovizuálně živá. ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Chvíli krimi, chvíli humor, celkově hodně na hraně absurdna. Anna Kendrick je snaživka, která chce s každým vyjít a je ukrutně optimistická. A to i přesto, že je sama na výchovu malého synka. Dobrosrdečné vdově padne do oka vystylovaná manažerka Blake Lively, která má prachy, rázný přístup, ulhaný jazyk i permanentní chuť na martini. Bezprostřední Anička doufá, že našla kámošku, Blake to ovšem vidí krapet jinak. A po atraktivní blondýnce se slehne zem. První jmenovaná začne pátrat. A Paul Feig, tvůrce Špiona nebo remaku Krotitelů duchů, začne experimentovat. Ovšem moc mu to dle mého soudu nejde. Předkládá několik „velkých“ témat, pracuje s nimi nicméně kostrbatě a nevzrušivě. Přepínáme mezi thrillerem a komičnem, dějové zvraty nepřekvapí a celkově to prostě neladí. Mezi oběma (krásnými) herečkami sice zvláštní napětí existuje (a střelená Kendrick a mrška Lively hrají velmi slušně), ovšem když se divně komediálně buší do jinak seriózně pojatého děje, nedělá to úplně pořádek. Závěr s podivnými motivacemi postav je už úplně uzívaný. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Treba si najskôr ujasniť, o čo ide, respektíve o čo nejde. Nejde o žiaden temný noirový triler ako zo zlatého obdobia Hollywoodu. Ide o svižný, vtipný a postmoderný komediálny triler, ktorý si zo smrteľne vážnych a temných krimi trilerov tak trochu robí srandu, tak trochu kopíruje ich zápletky a tak trochu mnohé z nich kvalitatívne aj prevyšuje. Od začiatku vám niečo nesedí na každej z postáv a steneustále v napätí vďaka viacerým dejovým odbočkám, kedy si nemôžete byť istí, či zrovna to, čo sledujete, zapadne elegantne do celkovej mozaiky, alebo sa k tomu už scenár nevráti. Atmosféra filmu sa prispôsobuje Stephanininej pojašenej postave a nie naopak, čo je myslím chytrý a celkom originálny nápad, takže aj keď všetko okolo hustne, film sa nestáva temnejším, ale napínavý je stále rovnako. Pri vyvrcholení ale už tvorcovia nedokázali udržať ten postmoderný nadhľad v rozumnej miere a stáva sa z toho regulérna komédia. Ostáva aj priestor na menšie zamyslenie sa nad otázkou osamelosti ľudí v dnešnej dobe a absencie hlbších priateľstiev a partnerstiev, nehovoriac o rozpadávajúcich sa manželstvách, no poznáte to. Každý tu má nejaké maslo na hlave, vrátane Stephanie, čo robí všetkých zúčastnených ambivalentnejšími, v podstate si sami môžete zvoliť, komu budete držať palce a prečo. No a tieto dve super baby to parádne ťahajú vpred. 70% ()

filmfanouch 

všechny recenze uživatele

Zmizelá byla v roce 2014 něco jako zjevení- David Fincher natočil dost možná svůj nejlepší film, který fungoval snad ve všech bodech, ukázal, že na to Ben Affleck pořád má a, že je Rosamund Pike neuvěřitelná herečka. Zmizelá zároveň odstartovala jakousi horečku thrillerových filmů, které se pokusí napodobit úspěch Zmizelé. Před 2 roky jsme tu měli ambiciozní Dívku ve vlaku, která to zvládla tak napůl a nějaký výraznější pokus tu vlastně od té doby nebyl. Tentokrát se toho všeho ujmul Paul Feig, člověk, který natočil pár zdařilých komedií jako Ženy sobě, Drsňačky, Špión či časem ucházející pokus o reboot Krotitelů duchů, které vždy byli minimálně slušné a sázeli na Mellisu McCarthy. Feig se tentokrát rozhodl na to jít trochu jinak: Po dlouhé době má projekt bez McCarthy (nedal jí ani cameo) a trochu změnil žánr. Nebezpečná laskavost opravdu není komedie, nebo alespoň ne komedie v pravém smyslu. Občas jsem si opravdu připadal jako bych koukal Zmizelou, kterou by se ale někdo pokusil zlehčit a udělat jí méně.... vážnou. Je to sice celé tak trochu komediálně stylizované (především postavy) ale zároveň se to celé bere celkem vážně a řeší se témata, kterým se komedie vyhýbají. A to je možná právě ten problém, protože film často až příliš přeskakuje a výsledkem je trošku nevyvážený mišmaš, který ale v součtu zas tak moc nezamrzí. Film naštěstí dost dobře táhnou nahoru obě představitelky hlavních rolí: Anna Kendrick i Blake Lively totiž pravděpodobně předvádějí nejlepší herecké výkony za poslední dobu, ne li snad za celou kariéru. Obě se navzájem krásně doplňují a jejich chemie a vztah je parádní. Obě jsou odlišné a obě sedí jako prdel na hrnec: Kendrick jako roztomile střelený andílek a Lively jako tajemná manipulátorka. Problém je trochu možná se zápletkou, která se sice rozjede celkem brzo, ale na druhou stranu to občas vypadá jako by už někdo nevěděl kam dál a tak si rychle vymyslí něco od paty. Ne, ty zvraty co tam jsou jsou fajn a občas celkem nepředvídatelné, v součtu se ale objevují příliš velká klišé. Problém je opravdu v tom že film přepíná mezi thrillerem a komedií a je to dost možná způsobené tím, že Paul Feig je především komediální režisér i když šikovný. Většina humoru ve filmu je především ale tlačena přes dialogy, kde se všichni navzájem pomlouvají, nadávají si a říkají si jak totálně zmátli někoho jiného. V součtu to pak funguje jenom 50 na 50. Jedná se vlastně o jednodušší a přístupnější verzi Zmizelé, u které se nemusí tak uvažovat a dá se u ní celkem v poklidu vypnout mozek. Tento podivný mix komedie a psychologického thrilleru je fajn film, rozhodně ale ne žádná převratná událost na kterou by si měl někdo za pár let vzpomenout. Feig je ale pořád šikovnej řemeslník a byla by škoda jeho kariéru zahrabat, jestli něco totiž film táhne nahoru, je to šikovné režijní utopení. A mě by vlastně nevadilo to jednou zase vidět znovu. ()

Galerie (50)

Zajímavosti (10)

  • Celosvětová premiéra proběhla 10. září 2018 v New Yorku. (Varan)
  • Blake Lively (Emily) trvala na tom, aby její postava nosila obleky. Chtěla tím Emily odlišit od své nejznámější role, Sereny ze seriálu Super drbna (od r. 2007), které jsou obě módními ikonami z Upper East Side. (hansel97)
  • V čase 1:43:50 stojí Emily (Blake Lively) u kuchyňského stolu a loupe nožem citron, poté je záběr na Stephanie (Anna Kendrick) a Seana (Henry Golding) a poté opět na Emily, která sedí na druhé straně daného stolu a seskakuje dolů. Hodně rychle se tam dostala a také dost potichu na takových podpatcích. (Pavlínka9)

Reklama

Reklama