Bez milosti zabíjela v Tokiu, ale při poslední misi jí podstrčili jed. Teď má necelých 24 hodin na to, aby zjistila, kdo si objednal její smrt, a pomstila se. (Netflix)

Recenze (248)

castor

Před pár týdny jsem shlédnul Gunpowder Milkshake, jehož snaha o stylovou akci a sexy vizuál se začala nečekaně rychle zajídat. Dámy nicméně dál potřebují své hrdinky, které potrestají (rozuměj rozsekají) všechny ty dareby mužského pohlaví. Proto je tu nájemná vražedkyně Kate. Ta ovšem zjistí, že jí zbývá pramálo hodin života. Nesáhne po kapesnících, ani si nepustí oblíbený díl nějaké telenovely, ale je odhodlaná najít lidi, kteří jsou za to všechno zodpovědní. Celkově se na to dívá díky solidní akci i vizuálu docela hezky. Jasně, co se syrovosti týče, s Atomic Blonde nebo Johnem Wickem se to nemůže srovnávat. Ale má to pár slušných hlášek, docela dost solidních nápadů (nemyslím tu nehezky digitální bouračku), neony, cool soundtrack a Mary Elizabeth Winstead, která mi v akčním podání sedí víc než kdejaká její předchůdkyně. A užvaněná dívčí japonská parťačka mi překvapivě nevadila. Velmi slušné tři hvězdy. ()

Xmilden

Akční jednohubka s Mary Elizabeth Winstead, které tyto role zkrátka v pohodě uvěříte. Už v Počátku Věci byla výborná. Tady navíc vypadá jako by z oka vypadla Ripleyové. Film neobsahuje vůbec špatné akční scény, přičemž jedna z nich zhruba uprostřed filmu s parádní hudebním podkresem krásně vyčuhuje. 60% ()

B!shop

No asi jsem to mel cekat, po tom, co jsem zjistil, co ma reziser za sebou, ale proste ukazka a obsazeni bylo fajnovy, tak jsem se docela tesil. No a vysledek je lehce podprumernej akcnak s par fajn akcnima scenama, vyjimecne nejakou cool kamerovou vychytavkou a ke konci dementnim a predvidatelnym pribehem. Navic se to mimo akcni sceny lehce tahne, Winstead je fajn, ale moc ji to clovek neveri a Woody je tezce nevyuzitej. Cely to zkratka pusobi jak nejakej uvod tuctovyho serialu, kterej ne a ne chytit tempo a rozject se. Ale za tech par fajnovejch scen a super brutalitu to slabsi 3* da, desna skoda, ze celej film nemoh jet v duchu zaverecnyho prichodu Kate do mrakodrapu. ()

anderson

Akčný film definovaný súčasnými tvorcami sa scvrkol na kombináciu nekvalitných počítačových efektov (napr. nerealisticky pôsobiaca automobilová naháňačka vrcholiaca digibordelovou haváriou) a bezemocionálnych kontaktných - hoci choreograficky precíznych - súbojov. Ak sa k tomu všetkému pridá pomerne nesympatická Winsteadka a otravná japonská tínedžerka, je dielo skazy dokonané. Za tri bezkatarzné dávky polónia IV. (12.9.2021) ()

Malarkey

Další ze série feministických akčních jednohubek, kde účel světí prostředky. Mary Elizabeth Winstead tu sice po celou dobu filmu není ani na chvíli sexy, byť ji mám normálně docela dost rád, ale za to se tu prohání v takové stylové divočině, která ze začátku má náběh na filmy Roberta Rodrigueze, aby se nakonec ustálila do klasického béčka. Ale na tři hvězdy se to i pro ten japonský feeling gangsterských záležitostí překousnout dá. ()

• Nealkoholický nápoj Boom Boom Lemon, ktorý Kate (Mary Elizabeth Winstead) hľadá , by ste hľadali úplne zbytočne. Je to fiktívna značka vymyslená len pre tento film. (beso74)
  • Film se natáčel v USA, Japonsku a Thajsku. (Grimaldi)

Časové pásmo bylo změněno