Recenze (417)
Atlas (2024)
Par dlouhych let jsem tu nic nenapsal. Tak to uz nepla. Nebylo to spatny, ale... ona mi tam uplne strasne moc vadila hlavni role. A to jak scenaristicky, tak obsazenim. To neslo.. ne.. fakt ne.. prosim.. uz ne. Sem si upe vybavil CatWoman s Halle Berry. Se teda omlouvam za pismenka a treba zase nekdy neco napisu.
Bloodshot (2020)
Nebyl to bloodshit ?
Sebevražedný oddíl (2016)
Po upoutávce jsem se těšil. A kdo se moc těší, ten je pak zklamaný. Normální průměr, kde zamotali úplně všechno. Už tolik nefrčí zombíci, ale komiks. A ono je to vidět. Po týdnu si nepamatuju skoro na nic krom Harlekynky. Bububu, jsme zli, ale hrozne moralni. Jo a Will Smith v tom vážně nefunguje. Konec krátkých vět, za víc to stejně nestálo.
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
NE
Ctihodný občan (2009)
Se mi líbilo jak stihl odejít z věznice za 25 vteřin a to byl už na konci parkovistě.. atd.. atd
Dítě číslo 44 (2015)
Proč to v Rusku zakázali? To kvůli těm hodinkám? Nebo proto, že v ráji vraždy prostě nejsou?
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Zmatecne, az prilis pro velke fanousky DC komiksu, takze jsme se dost casto ztraceli. Ale co se mi vazne libilo, hudba na pozadi. To mne vazne bavilo. Jo a bylo to trochu moc dlouhe, trochu hodne moc, asi tak o hodinu a pul.
Pixely (2015)
relax, nic vic, nic min.. dej o nicem, herci nic zajimaveho, ale proste relax
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Disney a vyvazeni ras, dark nebyl dark, hyper super rudy mec a prilis tlacene do lidi
Kurýr: Restart (2015)
Jeden bod.. za ty ženský. Je pravda, ze rikame, aby dostali casteji sanci mene znamy herci, ale mysleli jsme HERCI, ne tohle.