Přestěhují se do nového domu, kde objeví ducha s temnou minulostí, a stanou se miláčky internetu. Ruku v ruce se slávou ale přichází nevítaná pozornost ze strany státu. (Netflix)

Recenze (107)

Lacike

Rodinka sa nasťahuje do domu a zistí, že tam majú aj ducha. A čo ďalej? Zdá sa, že to nevedel ani scenárista a tak sa len donekonečna prešľapuje na mieste. Duch ani nehovorí. Ani nestraší. Len tak si tam poblikáva. Takže popri snahách neschopného otca rodiny túto skutočnosť nejak speňažiť, sa mladší členovia snažia zistiť ako ten duch zomrel. No a to je rovnaká nuda ako všetko v tejto vraj komédii, ale vtip som si tam žiadny nevšimol. Anthony Mackie má fakt hroznú ruku na sólovky a otravná entita Tig Notaro znova potvrdila, že film v ktorom sa objaví, je sračka. 2/10. ()

silentname

Myslím si, že Christopher Landon je solídny režisér a jeho minulé projekty ako séria "Happy Death Day" a "Freaky" sú tomu dostatočným dôkazom. Jediná škoda pre "We Have A Ghost" v tomto smere je, že to bolo zaradené aj do hororového žánru. A síce je pravda, že je vo filme jedna trošku strašidelnejšia scénka, to nie je dosť na to, aby sme na to buchli hororový žáner a mali pocit, že sme sa dočkali niečoho, čo vybuduje atmosféru. Pretože toto rozhodne nie je ten typ projektu. Skôr by to spadalo do toho žánru rodinnej komédie, ktorá však má v sebe predsa len trošku viac srdca a originality, ako väčšina podobných filmov. Funguje to aj ako dobrá satira moderného amerického sveta, ktorému trošku nastavuje zrkadlo. Robí to v tomto smere dobre. Miestami to môže byť trošku moc, pretože touto komédiou film trošku odkláňa pozornosť od toho, čo je na filme najlepšie a to je práve príbeh ducha Ernesta. Postupne ako ho začneme spoznávať, budeme chcieť vedieť čo sa mu stalo, ako sa tu ocitol, prečo neprešiel na druhú stranu a podobne. K čomu sa film snaží dostať. No musíme si prejsť inými scénkami, ktoré to miestami trošku zdržujú. Rovnako je škoda, že postava Tig Notaro ostala podľa mňa dosť nevyužitá a mohla ukázať väčšiu dávku charakteru. Film však robí zaujímavým práve David Harbour ako duch Ernest. Nemusí povedať ani jedno slovo a dokopy viete z jeho tváre vyčítať všetko, čo sa v ňom odohráva. Je vtipný, no rovnako vie predať aj jednotlivé dramatické momenty. A priateľstvo medzi ním a Kevinom je veľmi silné a funkčné. Po vizuálnej stránke je film okey. Neponúka žiadne super silné triky, no fungujú dosť dobre. Viem si predstaviť, že to možno mohlo byť trošku temnejšie a viac staviť na atmosféru miesto toho, aby sme z toho robili rodinnú komédiu, ale keď niečo funguje, nie je treba to meniť. Za seba hovorím, čeknite si tento film a zabavte sa. Hodnotenie: B ()

lykan9

Máme tu ducha je skvělým filmem s výborným humorem a skvělým Davidem Harbourem, který mě přesvědčil, že umí hrát i beze slov. Humor byl sice střídmý, ale lahodivý. A u části, kdy se snažili v domě natočit rozhovor pro televizi, jsem se vyloženě chlámal. Zároveň bylo nenásilnou formou poukázáno na to, jak se současná generace řítí do záhuby. Přece, když poprvé v životě uvidím ducha, který mě může udělat cokoliv, tak první, co mě napadne, NATOČÍM SI HO, místo toho, abych utekl. A ta část ujetejch Tikťokářů byla vůbec boží. Je to opravdu pohodový film, který se hodí přesně na to, když si chcete jen tak oddáchnout a pustit si něco u čeho se skvěle relaxuje. ()

Marze

Rekvizity filmu jsou rodina přestěhovavší se do zchátralého chicagského domu,  obyvatel, kterého přijme do podkroví. Otec se nechtěného nájemníka snaží peněžit pomocí sociálních sítí a rodina se tím zařadí mezi světové celebrity. Videa si všimne patranormální vědkyně a její parťák z CIA lovící duchy. Režisér se snaží, aby se diváci jak smáli, tak i báli. Film je hrozný, hloupý, nezapamatovatelný a moc dlouhý. Pronásledován duchy odkazů z jiných filmů. Úspěch podobných filmů závisí kolik emocí investujeme do postav. Zde obsazení není špatné. Emoce se tu využívají k manipulaci s divákem. ()

Padme_Anakin

Po pravdě já netuším, jak se to stalo, ale náhle jsem se ocitla v cílové skupině.. Jedná se o zábavnou a milou duchařinu, která mi sedla, líbila se mi.. Asi nemám problém nazout puberťácké střevíce a dívat se jinýma očima.. Příběh přestěhované rodiny do domu s duchem je v podstatě hravá a příjemná záležitost.. Hodnotím shovívavě, ostatně jako vždy.. ()

• Ve filmu se objevuje známý zvukový efekt zvaný Wilhelm scream. (mikki089)
  • Film je založený na poviedke z roku 2017 „Ernest“ od Geoffa Manaugha. (Arsenal83)