V malom americkom meste začínajú pribúdať obete brutálnych vrážd. Len miestni súrodenci Coslawovci zistia, že ide o vlkolaka. Nik im, žiaľ, neverí... (POMO)

Recenze (92)

Lacike

Žeby osemdesiatková hororová klasika? Neviem. Doteraz som o tomto filme nepočul. Behom sledovania som si uvedomil, že horory o vlkodlakoch ma nikdy nebrali a považujem ich za najslabšie v tomto žánri. Tento film ma strašne pomalé tempo. Tak dlho sa buduje atmosféra až je to nuda. Scény zabíjania sú krátke a bez napätia. Gore minimum s príliš svetlou malinovkovou krvou. Po trikovej stránke to už tiež neohúri, aj keď sledovať premenu človeka na vlkodlaka bez CGI má stále niečo do seba. To že ústrednú príšeru porazí malý chlapec na vozíku dokazuje jak bola úbohá. Hororová stránka filmu proste nefunguje. Zaujal ma len pekný vzťah medzi súrodencami (sympaťák Haim a roztomilá budúca Anna zo Zeleného domu) a zaujímavá dramatická línia s otcom alkoholikom (Busey), ktorý sa postupne dáva dokopy. Ako celok to je ale slabý film, ktorý právom zapadol. 4/10. ()

anderson

Tak tomuto filmu som spočiatku nedôveroval. Téma vlkodlaka ma totiž sklamala temer v každom filme s podobným námetom. Až keď sa ku mne dostala kópia so skvostným názvom Stephen King's Werwolf von Tarker Mills a zbadal som Kingovo meno, povedal som "tak nech". A nebolo to zlé. Ba dokonca ma to bavilo. Sympatickí herci, motorový invalidný vozík a relatívne dobrá pointa radia tento film medzi tie lepšie (aj v adaptáciách podľa Kinga). (10.11.2004) ()

Yoshitsune

Tenhle film, je pro mně osobně hodně důležitý, v mládí sem totiž z celého filmu viděl, jenom posledních třicet vteřin, ale přesto si mně ten film získal. To bylo v roce devatenáct devadesát osm, to mi bylo osm let a od té doby, sem tenhle film nepřestal hledat, zkoušel všechno možné, i zdejší experty přes horory, žádný z nich nevěděl, nechtěl a nebo se raději povyšoval. Tolik k zdejším hororovým expertům, ale tenhle film sem našel díky Youtube, takže mé díky patří této platformě. A byť je film klasickým hororem, kdy ve městě řádí vlkodlak a jediný kdo jej může zastavit, sou dva sourozenci a strýček, kterého hraje Gary Busey, který je však ve filmu, za černou ovci rodiny. Tak se všechno, povedlo na jedničku, ale hlavně atmosféra, městem obchází strach a hrůza, kdy si lidé nevěří a podléhají panice, tohle je ve filmu velice dobře zpracované. Parádní masky a pár slušných mordů, též stojí za zmínku, za mně vede šerif a lov v mlze. Navíc pro všechny fanoušky Stranger Things, co sou v Klubu smolařů, tenhle film by jste měli vidět, je stěžejním pro ty seriály/filmy, co následovaly. Tenhle film miluju tak moc. ()

Gilmour93

Rozstřelit vlkodlaka na silnici motorovým invalidním vozíkem zní lákavě, ale předpokládám, že žádná součástka není ze stříbra, takže se vraťme k osvědčeným projektilům z daného materiálu.. Oblíbené Kingovy prvky zasazené do lykantropího rámce, rozdílně působivé akčně-hororové momenty a docela obstojné masky (byť je pravda, že werewolf v celé své kráse vypadal jak „Smokey Bear s hroznou kocovinou“). Zubící se strýček Busey, otčím O'Quinn, neandrtálské čelo otce McGilla a táta Nice Guy Eddieho s mírotvornou bejsbolkou, to už je celkem slušná herecká rodina. Překvapivě jsem ani neprojevil přání, aby se hlava Coreyho Haima kutálela z nájezdové rampy.. ()

Xmilden

Kvalitních vlkodlačích hororů je sice málo, pokud tedy vůbec nějaký je, ale tenhle rozhodně jejich případné řady nerozšíří. Těžký průměr a vlastně zde vůbec není vysvětleno kde se vzal v městečku vlkodlak. Musím zase nechat osmdesátkovým záležitostem že neměly potřebu něco dovysvětlovat a vyprávět. Prostě vlkodlak řádí ve městě, zabíjí a diváku ber nebo nech být! Od Garyho jsem očekával malinko více zábavy. 55% ()

• Předlohou pro film byla novela Stephena Kinga Cycle of the Werewolf. (mahler)
  • Film byl natáčen od října do prosince roku 1984. Do kin se ale dostal až 11. října 1985. (mahler)

Časové pásmo bylo změněno