Animatrix: Poslední let Osirise

• USA The Animatrix: Final Flight of the Osiris (více)

Jedna z povstaleckých lodí, križujúca posapokalyptický skutočný svet, je napadnutá strojmi. Jeden z jej členov sa musí čo najrýchlejšie napojiť do Matrixu a varovať posledné ľudské mesto - Sion... (Avathar)

Recenze (136)

Maynard.

Jednoznačně nejpovedenější a nejvymakanější animace. Pro začátek Animatrixu rozhodně ta nejlepší volba. Tím ovšem netvrdím, že se mi Poslední let líbí nejvíc. Svým obsahem a jednoduchým dějem odstartuje celý film nejlíp jak to jde. Rejža ukazuje divákům, že za nedlouho již nebude třeba živých herců, páč to co se dá už natočit zapomocí techniky, to je mazec. No, komu z Vás se nelíbila ta sexy kočka v tangách? Slobodná Europa v jednom kousku zpívá : Na happy endy se chodí do kina.... To možná jo, ale tady bych se na šťastnej konec moc netěšil. ()

boul

Pro Matrix jsem měl vždycky slabost, Animatrix jsem nikdy neviděl tak jsem byl dost zvědav a animace byla udělaná dost luxusně, ani jsem kolikrát nepoznal animaci a přišlo mi to jak real, posoudit můžete sami.. zde.. ()

Mekgrůdr

Poslední let Osirise vyniká nad ostatními co se vyspělosti grafického stvárnění týče. Taky jako jeden z mála (ne li jediný) přímo nějak souvisí s filmem. Příběh je opravdu působivý, hezky dotváří atmosféru a akční pasáže jsou úžasné. Přesto není můj nejoblíbenější z "animatrixů", ale aplaus zasloužený! ()

Trinculo

Soukromě jsem to přejmenoval Poslední Osirisův úlet. Je to pěkné doplnění akčních částí filmu a nese sebou i důležité poselství, které nabízí přesah do reálného světa. A to je v realistické animaci - celé je to vlastně o tom: Podívejte jak vypadá tento kreslený film jako ten film hraný, co když opravdu je naše vnímaná realita opravdu jen kreslená. Ať si je. Vzhledem k tomu, že jinou realitu máme možnost vnímat víceméně jen v kreslených filmech, tak nám to moc nepomůže. ()

vaclaw

Sice náramě vymodelovaný, ale z Animatrixu pro mě asi nejslabší, i když i tak hodně dobrý. Navíc se osvětlí i celkem klíčovej moment dalších dvou pokračování matrixu. Na rozdíl od ostatních filmů z animatrixu mu ale schází nějaká vnitřní hloubka, což neznamená, že by ho to nutně odsuzovalo k tomu aby byl špatnej, ale Let Osiride jsou prostě jenom grafický orgie zabalený do prostředí matrixu. ()