Animatrix: Poslední let Osirise

• USA The Animatrix: Final Flight of the Osiris (více)

Jedna z povstaleckých lodí, križujúca posapokalyptický skutočný svet, je napadnutá strojmi. Jeden z jej členov sa musí čo najrýchlejšie napojiť do Matrixu a varovať posledné ľudské mesto - Sion... (Avathar)

Recenze (136)

boul

Pro Matrix jsem měl vždycky slabost, Animatrix jsem nikdy neviděl tak jsem byl dost zvědav a animace byla udělaná dost luxusně, ani jsem kolikrát nepoznal animaci a přišlo mi to jak real, posoudit můžete sami.. zde.. ()

radekgfx

Díky své výtvarné stránce, věrně kopírující původní filmový svět, nejlepší epizoda Animatrixu. V roce vzniku (2003) určitě CGI špička a ve srovnání se zde často vzpomínaným FF také jasný vítěz (i když je to trochu nefér srovnání). Animace a všechny exteriérové (anorganické) záběry z povrchu jsou v podstatě stejně kvalitní jako trikové záběry z druhého a třetího dílu ságy. ()

B!shop

Po graficke strance je tenhle dil absolutne nejlepsi a prekonava i Final Fantasy. Problem je, ze je zarazenej hned jako prvni pribeh a pak ostatni filmy se svoji grafikou vypadaj trosku chude. Ze zacatku tu je hezky sexy zpracovanej souboj a pak nasleduje kratinkej pribeh, kterej ale vyplnuje mezeru v hranejch Matrixech, kde se o lodi Osiris zminujou. Jeden z nej dilu. ()

H34D

Hned první epizoda ve mě vzbudila zvláštní emocionální chvění - nejdřív vášnivě hravý souboj, pak úzkostné odhalení něčeho, o čemž už víme, v co se vyvine a nakonec jemné slzopudné zakončení posledního letu Osirise... Navíc vše zastřešeno naprosto dokonalou a v rámci všech epizod nejkrásnější animací. 9/10 ()

vaclaw

Sice náramě vymodelovaný, ale z Animatrixu pro mě asi nejslabší, i když i tak hodně dobrý. Navíc se osvětlí i celkem klíčovej moment dalších dvou pokračování matrixu. Na rozdíl od ostatních filmů z animatrixu mu ale schází nějaká vnitřní hloubka, což neznamená, že by ho to nutně odsuzovalo k tomu aby byl špatnej, ale Let Osiride jsou prostě jenom grafický orgie zabalený do prostředí matrixu. ()

Časové pásmo bylo změněno