Malé batole, které se ztratilo třem zcela neschopným únoscům, prožívá svá první velká dobrodružství ve velkoměstě. Zlosyny tak zcela nevědomky, leč o to důkladněji vytrestá... (oficiální text distributora)

Recenze (152)

Darth_AK

Tenhle film je úplná tragédie, nešťastnou shodou náhod jsem ho viděl už dvakrát a pokaždé mám pocit že moje IQ při něm klesá do hlubin Mariánského příkopu. Není to vtipně, není to ani napínavé, herecké výkony spočívají ve slovech "UH" "ÁHHH" a 90 % času mají hlavní záporáci problém se svými koulemi, nebo jinou částí těla. Tohle vážně ne. ()

iXtr3m3

Videné na premiére v kine a od toho času ešte veľakrát v TV, napr. dnes s osemročnou dcérkou. Je to film, ktorý patrí do "ranku" Hon na myš, Pidilidi a pod., takže jasné, je to infantilné. Ale je to krása rokov deväťdesiatych, takže ja nemôžem na to nadávať. Bola to taká hraná paralela na rozprávky typu Toma a Jerryho alebo ešte lepšie niekdajšie Looney Toones. Zahrali si tam slušné mená, malo to výborné technické spracovanie, aby aj nie, keď za efektami bolo vtedajšie ILM, čo bola over topka vtedajšej doby. Pre mňa veľmi dobrý filmík a aj dcérka sa na tom nasmiala. ()

B!shop

Cekal jsem nejakou naprostou traparnu, ale diky nulovemu ocekavani, jsem se celkem dobre bavil. Samozrejme to neni nic extra, jen jednoducha rodinna komedie, ale sceny s prckem a unoscema byli vetsinou docela vtipny. Sice neco podobnyho je i v Sam doma, parchant co ma stesti a vymasteni unosci, ale to se dalo cekat, ze tohle nebude nic originalniho. Za sceny z unoscema davam 3*, jinak to stalo za hovno. ()

jenik71

Poměrně zdařile natočená komedie s batoletem v hlavní roli. Jen nevím, jaké cílové skupině je vlastně určena. Dospělím určitě ne, snad jen když doprovodí svou ratolest do kina. Mladším dětem se ale bude líbit, jaké má ten prcek vlastně štěstí a jak nevědomky prchá padouchům. Oceňuji snahu natočit film právě pro tyto menší děti, i když je otázka, jestli právě oni tento příběh pochopí. ()

helloween93

V první polovině devadesátých let byla po megaúspěchu Sám doma populární látka o boji dítěte/zvířete proti přitroublým zlodějům a na této vlně se chtěla svést i infantilita Baby day’s out. Je pro mě záhadou, proč John Hudges psal scénář a dělal producenta u tohoto drahého a hloupéjo filmu. Jedna hvězda za scénu, kdy Bink zapalovačem pálí jednomu z únosců koule. Zbytek založen na debilitě. Nedivím se, že snímek v kinech zcela vyhořel. ()

Zajímavosti (10)

• Plány pre pokračovanie s názvom Baby's Trip to China boli zrušené. (Raccoon.city)
  • Pri niektorých nebezpečných záberoch na stavbe si rolu malého Binka zahral 81-centimetrový vysoký herec Verne Troyer. (Raccoon.city)