Reklama

Reklama

VOD (1)

Charismatický Jean Reno jako Charly Matteï hraje ve francouzském thrilleru bývalého mafiána, který poslední tři roky vede klidný život v ústraní a věnuje se své rodině. Jednoho rána ho na parkovišti přepadnou maskovaní muži a zasáhnou 22 kulkami. On však střelbu přežije a jeho krutá pomsta na sebe nenechá dlouho čekat. Minulost Matteïa dožene, když se objeví jeho kamarád z dětství. Přísahali si věrnost na život a na smrt, ale věci se mají po letech jinak… Film vypráví o podsvětí francouzské mafie v Marseille. Režisér Richard Berry staví na části románu L´lmmortel. Film je fikcí založenou na faktech a realitě každodenního života. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (344)

MikO_NR_1909 

všechny recenze uživatele

Nejde mi do hlavy, ako sa tu značná časť užívateľov snaží ľutovať Rena, keď on si vyberá svoje scenáre. A takisto svoje honoráre. Film je predvídateľný, má zľahčujúcu zápletku, neúspešne sa snaží budiť coolový dojem a kopíruje tak trochu chlapcov z Expendables, ktorých nálepkovanie vyšlo práve z filmov s takýmto DNA. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Hrdinové romantických komedií se nutně z podstaty žánru chovají buď dětinsky – v pubertálním hollywoodském vzorci – nebo pošetile – ve zralém britském modelu. Nellis se nejen díky autorce vydala ostrovní cestou Bridget Jonesové nebo Lásky nebeské. Americká klišé neparoduje, ale něžně si s nimi pohrává. Příběh sice není novátorský od poslední výzvy pro mateřství po pletku zralé dámy s mladíkem jako v příbuzných Ženách v pokušení – ovšem právě jim se Perfect Days aneb Dokonalé dny podobají tím, že na rozdíl od hollywoodské sladkobolnosti dovedou důsledně shodit každičkou situaci hrozící sentimentem či melodramatem. ()

Reklama

verbal 

všechny recenze uživatele

Když mafie snižuje v rámci krize stavy, jde vesměs o hodinové výpovědi bez udání důvodů. To mají francouzi z toho, že nevolili socany. Renovic Jeník má pak v těle 24 kulek. Těžko ho ale zabít, protože zná číslo na Segalova chirurga. Ten mu nechá dvě. To je dost na to, aby Jeník se standardně koženým xichtem obpajdal všechny své dárce a vcelku nudně a s patřičným klišovitým patosem jim těch 22 s díky vrátil. ()

Spooner 

všechny recenze uživatele

Mně se to i přes zde ne moc pozitivní komentáře docela líbilo a podobnou gangsterskou cestu za pomstou jsme tady potřebovali jako sůl. Jistě, moc akční to zrovna není a nějak komplikované to taky není, ale když už se na nějakou akci dostane, tak je velice efektní a slabý příběh tomu pro jednou odpustíte. Tempo je totiž opravdu strhující, postavy uvěřitelné. Jean Reno je navíc zase jednou charizmatickej a opravdu mu věříte, že vám tu palici ustřelí. Pár blbých scén tu sice je (asi 5minutové lezení přes ostnatý drát), ale celkově jde o překvapivě nadprůměrnou svižnou gangsterku, u které jsem se ani na chvíli nenudil.70% ()

blackrain 

všechny recenze uživatele

P o z o r spoiler. Ze začátku se všechno jevilo jako poetický film. Jean Reno dokonce zpíval, sice při jízdě v autě, ale zpíval. Potom však nastal fatální zlom. Mě nebylo jasné, jak takovou kanonádu mohl vůbec přežít. Vždyť by z něho ti maskovaní chlápci museli udělat cedník. To musel mít sakra štěstí. K o n e c spoileru. Obávám se, že tenhle film zapadne mezi tuctové kriminálky a příběhy o mafii. ()

Galerie (41)

Zajímavosti (15)

  • Kad Merad hrá po prvýkrát v kariére „zlú“ postavu vo filme, pričom Berry o tom povedal: „Radšej som si vybral herca s vzhľadom sympatického chlapa a tlačil ho smerom k šialenstvu, než aby som si vybral tvár zlého chlapa, ktorému by som sa pokúšal dodávať ľudskú hĺbku. Je naozaj veľmi zaujímavé popísať všetky tieto fázy v jednej osobe. Kde si môžeme na sekundu myslieť, že sme s ním mohli byť kamoši predtým, a v nasledujúcom okamihu nás desí. Kad bol skutočne vhodnou osobou na zahranie tejto rôznorodosti pocitov.“ (Arsenal83)
  • Keď si Charly Matteï (Jean Reno) v nemocnici pichne vidličku do ruky si na ranu priloží obrúsok. V nasledujúcich záberoch však obrúsok mizne a znovu sa objavuje. (Johnny.ARN)
  • Scenár filmu je prevzatý z románu Franza-Oliviera Giesberta "L'Immortel" z roku 2007. Richard Berry však pri písaní scenára použil len časť románu a potom sa pustil do osobného vyšetrovania prípadu: "Úplne diskrétne som sa stretol s niektorými ľuďmi. Boli to diskrétne stretnutia v kaviarňach, kde mi boli rozprávané detaily, ktoré obohatili adaptáciu alebo pomohli vytvoriť niektoré postavy." (Arsenal83)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno