Najväčšia spevácka show je späť! Niekoľko tisíc spevákov z Česka a Slovenska sa pokúsi presvedčiť Paľa Haberu, Ondřeja Soukupa, Martu Jandovú a Kláru Výtiskovú, že len oni si zaslúžia stať sa novou Superstar. (TV Markíza)

Recenze (65)

FILMOVKA odpad!

Na Primě se Talent stal každoroční tradicí a na Nově je to asi už žere. Tak se přišlo opět se Super Star, po které zas neštěkne ani pes. Tentokrát se to snaží tvářit mnohem víc pompézně a velkolepě. Nicméně je to opět zase jenom trága a diváka to snad ani nemůže u obrazovek bavit. Porotci se nám také nějak zklidnili, jako kdyby jim někdo dal na zadek nebo ze sebe už nechtěli na veřejnosti dělat idioty (kdyby to tak bylo, neměl bych jim to za zlé). Každopádně je to jedna dlouhá nuda a dramaturgie nikde. ()

topi80

Takže, jak udělat ze Superstar znovu sledovaný pořad. Máme pár lidí z ulice, kteří umějí zpívat. Máme celou celosvětovou zásobu hitů, které si televizní divák rád poslechne v podání těch, které každý večer uvidí a ke kterým si tak trochu získává vztah. A ten recept? NECHME TY LIDI PROSTĚ ZPÍVAT. Udělejme pořad, kde bude prim hrát hudba. Žádné krkolomnosti okolo, které nikoho nezajímají a každého donutí spíše přepnout. Není nutné nějaké exotické prostředí. Porotu nechme porotcovat a ne šaškovat. A dejme tam lidi, kteří mají opravdu co říci. Habera je OK, je to profík. Soukup je tak nudný, že kdyby tam místo něho seděl ouřada z dopravního inspektorátu, bude to zábavnější. Marta Jandová, proč? A tu nulu, co doplňuje čtveřici, ani neznám. ()

monikka87

Stále lepšie ako Česko Slovensko má talent - na hento sa hodí spojenie celé zle. Tu máme síce náramne skomercionalizovanú show (coca cola pomaly v každom zábere), porotu, ktorá sa vyžíva v čo najoriginálnejšom zhodení súťažiacich (i keď niektorí si to fakt zaslúžia) a ktorej kritériá na postup so spevom niekedy nič nemajú. A už aj ten Pyco, ktorého som mala za najnormálnejšieho moderátora podobných show, ide dole vodou… ale ešte sa nájdu krásne momenty. Konkrétne vystúpenie Emmy Drobnej a Čerešne v podaní Superstar bandu. To ma vlastne prinútilo napísať tento komentár. ()

ForGump

Samozřejmě jen těžko srovnatelné s předchozími ročníky, ať už České nebo 1. Československé, jednak moderátorsky šílené a druhak uměle vyvolanými životními příběhy, ale myslím, že byla vyprodukována výborná zpěvačka, Emma Drobná a to si tu hvězdičku zaslouží. 20% P.S. Nelze u nás pořád a pořád, rok co rok vybírat nové a nové Hlasy, Superstar nebo Talenty. Nejsme ve VB nebo USA, přeci. Jednou a dost. ()

gogo76

Po 3 rokoch tu máme ďalšiu superstar a za to, že ju nemáme každý alebo každý druhý rok vďačíme P. Haberovi, ktorý svoju účasť na projekte prisľúbil jedine pod touto podmienkou. Má to výhody. Za prvé sa vám to nesprotivý a neokuká a za druhé je tu väčšia pravdepodobnosť, že sa za 3 roky urodí viac talentov. Mám iný názor ako prevažná väčšina užívateľov, hlavne tých, ktorý majú celý svoj profil zamorený rôznymi odkazmi na ich obľúbené kapely a spevákov. Beriem to tak, že majú radi hudbu, ale hudba v superstar im vadí a potom tu falošne nahádžu hodnotenia odpad... Piesne ktoré poznám a mám rád si veľmi rád vypočujem v rôznych prespievaných verziách, často veľmi zaujímavých a občas dokonca lepších než originál. Žiadnu inú reality show nesledujem, superstar je jediná výnimka a nehanbím sa za to. V tomto ročníku pribudlo veľa zmien, ale základ ostáva rovnaký. Porotcovia fajn, ale bez Haberu by to nebolo ono. Moderátori dosť suchý, aj keď sympatický. Kde sú časy Adely a Leoša...V momente ako sa na castigu objavila Emma Drobná som vyhlásil, že už mám favorita a osobu ktorej fandím. Keď zaspievala Your song zmohol som sa len na otvorené ústa a keď dala Čerešne aj s tým džezovým bonusom , tak som skoro odpadol. Emma je krásna a talentovaná a víťazstvo si zaslúžila. Potešil aj folklórista P. Kovaliček a Š. Urban to do finále dotiahol tiež právom. Nirvanu dal super. 80%. ()

Časové pásmo bylo změněno