Poslední recenze (52)
Zbožňovaný (2021)
KKK - Kolečkovy Kurevnické Komedie. Námět a myšlenka jsou excelentní, některé momenty velmi dobré, ale celkově to pokulhává. Možná ještě někdy hvězdičku přidám. Ale nejsem si jistej, jestli to ještě někdy chci vidět znova. Narozdíl od jiného Kolečkova filmu "Přes prsty", to fakt můžu vidět opakovaně a moc se mi to líbí.
Betlémské světlo (2022)
Vtipné, hravé, poetické a taky trochu erotické.:)) Ale určitě ne uslintané. Bál jsem se toho nízkého hodnocení, a byl jsem velmi mile překvapen.
České století - Zabíjení soudruha (1951) (2013) (epizoda)
Povrchní, nepřesné, anachronické, nesourodé, místy rádoby šokující, občas teatrální, celkově prázdné. Omlouvám se tvůrcům za příkré hodnocení, ale za mě se to nepovedlo. Je to pěkně, profesionálně natočené, jinak zklamání. Namísto tohoto filmu doporučuju skvělý dokument "KDO JINÉMU JÁMU Rudolf Slánský". Je rovněž dostupný v iVysílání ČT a trvá téměř stejně dlouho. Chápu, dokument není hraný film, ale mě prostě nebaví se hodinu a půl dívat na povrchní fabulace bez přesahu.