Recenze (1 505)
In the Land of Saints and Sinners (2023)
Na to, ze jde o film s Liamem, tak to byla dost nuda. Nebyt jeho a krasne prirody, tak bych mozna ani nedokoukala.
Paranoid (2016) (seriál)
Pokud se vam libi serialy od Cobena, tak tohle zkuste, je to hodne podobny styl. Nektere postavy mi sedly vic, jine vic, stejne tak dejove linky.
Štěstí pro začátečníky (2023)
Dala bych 3*, ale ja proste miluju putovani, road tripy apod. ve filmech. A do toho krasna priroda vychodniho USA.
Vražda v Paříži (2023)
Kratke (konecne si nekdo uvedomil, ze komedie na 2,5 hodiny proste nejsou ono?), celkem svizne, odpocinkove. Fajn film po narocnem dni.
Drž se blízko (2021) (seriál)
Dalsi serial Cobena. Opet se tu objevuji nektere stejne prvky a herci jako ve vsech jeho ostatnich serialech. Reseni ale melo logiku a zapadlo do deje, celkove to bylo napinave. Co mi ale nesedlo, byla naprosta nelogicnost toho, ze vsichni ziji 17 let na jednom malem meste, ale vubec o sobe nevedi - to je naprosta kravina.
Irské přání (2024)
Fajn romantarna z pekneho prostredi.
Gentlemani (2024) (seriál)
Prvnich par epizod bylo dobrych, druha polovina slaba a prekombinovana.
Uncharted (2022)
Prvni polovina byla moc pekna, ale jak to tak byva, pak to zacalo pokulhavat. Zbytecne dlouhe, skoda.
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Tento typ thrilleru mam rada, filmy s Markem jsou skoro sazka na jistotu. Do toho obcas prohozeny vtipek.
Všemocný (2011)
Hodne zajimavy film, konecne neco trochu originalniho. Herecke vykony taky skvele.