Oblíbené filmy (10)
Cesta (2009)
Když jsem dočetla knihu,tak jsem viděla před očima film a hlavní postava byl-věřte,nevěřte-Mortensen-hooodně dlouho před tím,než to natočil-film není krásnej,je zoufalej,ale lépe tu tragedii,která může nastat nikdo nenapsal-jen McCarthy. Málokdy se však "strefí"tak naprosto do knihy,jako režisér John Hillcoat..Nemohu dát méně,než 5 a jsem fanda tohoto filmu-jen se naň mrkněte a dáte mi za pravdu
Milenci ze severního pólu (1998)
Paříži, miluji Tě (2006)
Bokovka (2004)
děkuji Ti, Kleopatro,že jsi za mne řekla skoro vše-jen já-jako matka someliera jsem ještě ocenila hodnocení vín a "strkání nosu do sklenice" -ementál? a samozřejmě příběh je ůžasnej a hlavně-komu jsem ten film/první DVD vyšlo v "lidovkách"/půjčila,prosíím,vraťte
Jako bych tam nebyla (2010)
tak tento film jsem viděla na FF-nemohla jsem mluvit asi 3 hodiny,potom jsem se ptala sama sebe-proč Ti vadí,že Tvůj manžel dává mouku do guláše a neumývá příbory a kouří v místnosti??? jsi na něj proto nepříjemná-asi jsi měla zažít to,co ženy ve filmu-potažmo ženy z knihy Tučkové-"Vyhnání Gerty Schnirch"-je jiná doba,snad to nezažiju,ale toto byla hrůza,jsem fan filmu,toto se nesmí již nikdy stát!!!
Osud (2011)
Knoflíkáři (1997)
Tak u tohoto povídkového filmu mne nezaujaly ty hlášky,ale to,co mi řekl můj tehdejší klient pan Zindulka poté,co jsem řekla,že mám film nahraný na video-Janičko,ale to se nesmíte jít ani vyčurat ani si jít uvařit kafe,musíte u toho filmu sedět celou dobu,protože jinak nebudete vědět,o co jde-a přesně proto dávám filmu tolik hvězd-že nelze ODEJÍT
Jaro, léto, podzim, zima... a jaro (2003)
Hmm, hodně rozdíílné komentáře, někteří nepochopili, někteří nechtěli, někteří ani nemohli, neb nezažili, pro mne jeden z nejsilnějších filmů, protože již něco vím a něco jsem prožila. Doporučuji, není to nuda, i když slov je pomálu