Recenze (462)
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Moje dospívání :-)
Edmond (2018)
Zamilovaný Shakespeare ve francouzsko-belgickém podání.
Spy Game (2001)
Promíjím naprostou nereálnost toho všeho, natočeno je to působivě.
Premiér (2019) (seriál)
Tak jo, dlouho už jsem neměla potřebu zde něco komentovat... Po všech těch narážkách kolem jsem si to při prokrastinační pauza pustila na YouTube. A... Po pěti minutách si má ani ne dvouletá dcera, která prokrastinovala se mnou, začala mermomocí píchat do očí vším, co jí přišlo pod ruku, až jsem jí je musela držet. Tím jsem jí zabránila zacpat si uši, tak raději spustila táhlé vysoké "nééé". Skončily jsme u konopí. Škoda, že jen ve videu...
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Přečteno, pak až viděno. Obojí za to stojí, film je skvělý, ale kdybych si měla vybrat jen jedno, beru knížku.
Bůh s námi - od defenestrace k Bílé hoře (2018) (TV film)
Krásná výprava a typový výběr herců... A ještě... Počkat, už vlastně nic. Film by byl ideální jako základ pro dokument, jen ho doplnit voiceoverem...
Záhada hlavolamu (1993)
Méně temné než Bočanův počin...
Za řekou je Texas (1966)
Ouuukeeeej... Jako parodie průměrné, nicméně skvělý Dean Martin a Alain Delon... Jediný větší nedostatek vidím v montáži.
Den, kdy nevyšlo slunce (2001) (TV film)
Hudba, střih, masky... To někdo myslel vážně??? Nejzajímavější byl konec - dodívala jsem se ale jen díky jinak jinde skvělým hercům.
Vesničko má středisková (1985)
Když ono je to vlastně strašně smutné...