Poslední recenze (85)
Ocelová past (2007)
Celkem dobrý béčko. Potěšila snaha o vytvoření obstojný atmosféry, nicméně sračka rozhovory (ale dalo se tomu zase aspoň zasmát), nelogický chování lidí (rozdělovat se jako skupinka lidí v takovýhle situacích už je ale bohužel klasika, bez kterých by se tyhle filmy asi neobešly...) a k týhle zápletce to moc nesměřovalo, proto byla překvapivá, ale trošičku uměle vytvořená. 45 %
Pohled zevnitř: Tajemství Oblasti 51 (2010) (TV film)
Na tomhle dokumentu je něco zvláštního. Obsahová stránka je bídná, nechápu smysl výpovědí (proč o tom vůbec mluví, když to je tak tajný a není to asi zdaleka uzavřená kapitola... a ani vlastně nic neřeknou), několika věcem jednoduše nevěřim a u spousty věcí mi schází úplná informace, nejen nakousnutí. Akorát to vzbudí víc otázek, než bych normálně měl. Připadá mi to jak zamazání stop pro ovečky - něco nepodstatnýho potvrdí, něco pozmění, k tomuhle si vymyslí příběh a ostatní vynechají...A třeba k tomu přistání na měsíci - proč se ta vesmírná vozítka zkoušela v tomhle prostoru? Proč tam přijeli kosmonauti a zkoušeli si tam skafandry? Proč se v nich procházeli v kráterech po bombách?
Sedm psychopatů (2012)
Přikláním se díky Farrellovi a dobrým hereckým výkonům k lepšímu hodnocení. Jinak je to zvláštní film, který tak nějak dostává svému názvu. Je originální, má dobrý myšlenky, ale těch je nakonec moc a celý film se v tom přehršli nápadů spíš utápí. Bývalo by to chtělo pohrát si víc se scénářem.