Poslední recenze (1 225)
Naostro (1979)
Z dnešního hlediska už nijak zvlášť šokující, ale pořád celkem poutavá podívaná se sedmdesátkově slizkou atmosférou. Peter Boyle se svou zdejší vizáží je asi ten nejsedmdesátkovější herec, co jsem kdy viděl. O rok později už by si ten účes nemohl dovolit. Jo a bylo to občas docela překvapivě vtipný, a ani se to nijak zvlášť nebilo s tou vážnou tématikou. 7/10
Doktor Strange (2016)
MCU REWATCH 2024: Doctor Strange pro mě bohužel napodruhé podstatně ztratil na působivosti. Ty kladné elementy, co jsem si z něj pamatoval - skvělé obsazení a vizuálně kreativní, psychedelické sekvence - mi teď už přišly spíš jako taková zástěrka odvádějící pozornost od šedivé průměrnosti všeho ostatního. Popravdě mi to i navzdory těm několika cool trippy scénám (které doopravdy pořád fungují a jsou cool) přišlo jako jeden z nejhůř vypadajících MCU filmů. Proč je film o magickém superhrdinovi takhle tmavý a bezbarvý? A to obsazení je taky dost vyplýtvané. Tildina Ancient one je ještě docela cool, ale Rachel McAdams i Madds Mikkelsen fakt vůbec nemají s čím pracovat, o Stuhlbargovi ani nemluvě. Cumberbatch je fajn, ale ne zase až tolik charismatický, abych zapomněl na to, že se zhruba celou první půlku Strange chová jako totální kretén. Myslím, že obecně je tohle pro MCU možná nejlepší období, ale zároveň jsem zatím při svém rewatchi snad nikdy necítil, že sleduji spíš pečlivě vyrobený produkt, než film, silněji než tady. 5/10
Private Life (2018)
Solidní vztahovka, která mě navzdory kombinaci hodně pozvolného tempa a ne zrovna nejskromnější stopáže bavila celou dobu. Giamatti a Hahn jsou skvělí, ale hlavně si mě tady získala pro mě dosud neznámá Kayli Carter. Super závěr. 8/10