Poslední recenze (102)
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Dal bych tři, protože je to slabší než jednička, ale za Billa v titulkové scéně dám čtyři 😁.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Dal bych ****, ale za ty změny oproti knize dávám ***.
Avengers: Age of Ultron (2015)
No jo, šlo to, ale sólovky mám radši. Škoda, že si víc nepohráli s tím, co se jednotlivým členům Avengers honí hlavou. Nejlepší scéna " Pozor jedu, tůtů !"