Recenze (14)
Území krokodýlů - Tak teď se ukáže! (2022) (epizoda)
Smutné ze Willow potom co si splnil celoživotní sen, získat pilotní průkaz na vrtulník, tak ho tento sen stal život.
Mrtví neumírají (2019)
Nejhorší zombie film co jsem kdy viděl?!
Teorie velkého třesku - Stockholmský syndrom (2019) (epizoda)
I slza ukápla. seriál co bude chybět
Climax (2018)
Největší sracka co jsem kdy viděl . Pořád jsem se musel přemlouvat abych to dodival. Měl jsem to radši vypnout okamžitě .
Štiky (2018) (pořad)
Bože!!! Kdo natáčí takové hovadiny? Tohle je strop
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Naprosto dokonaly serial. Sheldon- nejvetsi silenec zajimalo by me kde toho herce vyhrabali naprosto uzasne grimasy i hlasky. Vsichni herci hraji naprosto na vybornou a kazdemu 100% sedi jeho role. Urcite nejlepsi serial co jsem kdy mel moznost sledovat. Vsechny serie jsem videl minimalne 8x a porad se na to muzu divat dokola.
Velký Gatsby (2013)
Pro Leonarda mam slabost a tuto roli opet zahral perfektne a mulligan se taky rozhodne nema za co stydet. proto davam 4 a pul hvezdy k dokonalosti moc nechybelo. Soundtrack naprosto perfektni. Skvela atmosfera ktera nam nabizi pohled do zivota smetanky 20. stoleti a velky milostny trojuhelnik. Knihu jsem necetl a puvodni zpracovani jsem taky nevidel takze jsem nevedel co od filmu cekat a i diky tomu jsem byl velmi prijemne prekvapen. I kdyz Leonardo je jistota kvality takze to ze to bude super film se dalo cekat..
Splice (2009)
Skoda, velka skoda z tohoto filmu se dalo vytezit o hodne vic.
Kmotr II (1974)
Genialni film a pro me lepsi nez prvni dil. Perfektni dej, hudba a Al Pacino. Proste skvele
Saw 3D (2010)
Serii Saw mam hodne rad, ale zaverecny dil cele serie byl bohuzel ze vsech nejslabsi