Poslední recenze (93)
Arcane (2021) (seriál)
LoLko jsem teda nikdy nehrál (a nejspíš ani nikdy nebudu), takže jsem do toho šel tak nějak na blind. OK, viděl jsem vysoké hodnocení na ČSFD, tak sem byl hodně zvědavý co z toho vyleze. Ale teda že to bude taková šleha jsem nečekal. Za mne - tady v tom snad funguje úplně všechno. Super animace, skvělý soundtrack (i samostatně výborně poslouchatelný) pěkně odbíhající a přehledná akce a celkově skvělá steampunk atmosféra a fungující emoce. Dostalo mě to naprosto do kolen. Jestli toto byl jenom start do dalších sérií (jakože byl), tak laťka je, řekl bych, až nesmyslně vysoko pro pokračování. Druhá série to bude mít fest težké, ale ať už je tady!!! 95%
Gentlemani (2019)
Poslední film, na kterém jsem byl v kině... To bych v té době opravdu nečekal. No ale naprosto skvělý film a pro mě už teď klasika, na kterou se pokaždé podívám rád zas a zas.
Raya a drak (2021)
No , těšil jsem se na tento kousek. A to celkem dost i díky povedenému traileru, který sliboval solidní dobrodružnou cestu Rayi fantastickým světem. No ale bohužel výsledek je pro mne spíš takové - DIsney, more of the same again. Samozřejmě - animace dokonalá, hrdinka sympatická, skvělá hudba a k tomu naprosto ideální délka filmu, ale to je asi všechno. Je to takový mišmaš vícero filmů do jednoho (v podstatě dort od pejska a kočičky). Moana zůstává nepřekonaná...