Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Akční
  • Komedie
  • Krimi
  • Sci-Fi

Recenze (2 057)

plakát

Krotitelé duchů: Říše ledu (2024) 

O nic horší, než předchozí Lovci duchů. Pán ohně k zasmání stačil a vizuálně jé to výborné. Jen finále a trapný starosta k tomu bylo slabší.

plakát

Nezlomní (2024) 

Tady divák neprohloupí a dostane fajn podívanou, kterému dá tu správnou "sportovní" atmosféru pes.

plakát

The Ministry of Ungentlemanly Warfare (2024) 

Guy Ritchie se zřejmě inspiroval Hanebnými pancharty, jen měl ruce svázané knižní předlohou podle skutečnosti. Takže to vyšlo tak napůl. Osobně si myslím, že vážnější tón by filmu slušel více.

plakát

Godzilla x Kong: Nové impérium (2024) 

Tak Kong se už pere jak zápasník MMA, byť mu už není dvacet a je třeba mu vyměnit zub a " implantovat" ruku. Co už, aspoň otravného šéfa ochranky brzy sežere strom.

plakát

Godzilla Minus One (2023) 

Tak tu máme "samoopravující se" Godzillu s odkazem na Jaws, ale nejen, první filmy tu svou se stopu mají také. Vzhledem k rozpočtu se pak děj věnuje osobnímu dramatu pilota kamikadze po skončení 2. světové a ušetřené peníze se daly do CGI. A to je asi největší klad filmu, že to vypadá hodně dobře, až se mi nechce věřit uváděnému rozpočtu kolem 20 milionů dolarů. Je škoda, že je trochu vidět nesoulad mezi dějovými linkami, zkratkovitost také (např. vytvoření ochrany tokijského zálivu, či postavení se Godzilly v oceánu). Tvůrci se pak snaží vypořádat s následky války a poukazují na její nesmyslnost. V závěrečné scéně pak režie nestydatě okopírovala Nolanův Dunkerk. Jsem zvědavý, zda úspěch filmu přinutí tvůrce k dalšímu filmu.

plakát

Stále v kurzu (2021) (seriál) 

Jean Smart, která hraje sebe samou, jen v komediálnější poloze, je ozdobou seriálu, který ukazuje ješitnost vyhasínající herecké hvězdy, jenž se snaží nastartovat kariéru. Střet minulosti s moderní dobou, více environmentální apod. , je zdrojem zábavné podívané, která občas zabrnká na vážnější téma s dávkou ironie.

plakát

Opičí muž (2024) 

Patel se ve filmové branži slušně uchytil nejen jako herec, teď už i režisér. Jeho Opičí muž má v podstatě vše, co je potřeba a cesta za pomstou je dlážděná fajn souboji, mnohdy končící zabtím.

plakát

Mrtví mladí detektivové (2024) (seriál) 

Svět Gaimana tentokrát v klipovitém podání, plném efektů, přičemž těch zvukových bylo až moc. Hraní na strunu LGBT nebylo přesvědčivě podané, ledacos nakonec zachraňoval souboj s kouzelnicí. Ale hlavně mi chyběla osudovost Sandmana, která tady byla nahrazena ironickým "záhrobním" úřadem. Překvapivě lépe obsazené byly herecké party dívek, než mladých detektivů. Jako celek však umí děj pobavit.

plakát

Mrtví mladí detektivové - Případ Crystal Palace (2024) (epizoda) 

Dynamické pojetí jako protipól Sandmana s mladým obsazením, spoustou vizuálních a zvukových efektů, jakoby nás tvůrci chtěli ohromit, bohužel též "ochromit", protože domácí kino mělo co dělat. V dalších epizodách se naštěstí z tohoto tempa ubralo, přibylo trochu humoru a satiry (úřad pro utečené mrtvé). Vizuálně povedené, herci dobře vybraní a každý díl přináší jinou story.

plakát

The Spiderwick Chronicles - Welcome to Spiderwick (2024) (epizoda) 

Christian Slater je fajn, ale zbytek průměr, kdy hlavní postava je navíc "psycho". Filmová roztomilost  Freddie Highmora je pryč, barva je jiná a tyto rozdíly ničemu neprospěly. Aspoň "hororové" scény jsou povedené.