Recenze (132)
Stranger Things (2016) (seriál)
Tak tohle je absolutní špička! Pravděpodobně nikdy mě žádný seriál nevzal tak, jako tenhle. Svou atmosférou, hudbou, herci, příběhem, prostě vším. Opravdu velké díky NETFLIXu, že vytvořili tento skvost. 100%,
Kniha džunglí (2016)
Ten nejhezčí možný návrat do dětských let. 100%
V hlavě (2015)
Obrovské překvapení a pro mě jeden z nejlepších animáků, které jsem viděl. 100%.
Interstellar (2014)
Neskutečný zážitek, napodruhé ještě větší, než napoprvé, McC je pro mě nadherec a napojovací scéna při 68 ot./s geniální. Prosím spousty a spousty Oscarů!
Machři 2 (2013)
Guilty Pleasure 2 :)
Gravitace (2013)
Jeden z nejlepších filmových audiovizuálních zážitků, který byl navíc umocněný obřím plátnem v IMAXu a konečně smysluplným 3D. 90%
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
To, co mi například u Battleship vůbec nevadilo, tj. hrozné klišé, náhody a nečekané zvraty, mě tady silně iritovalo a ty 3* dávám jen a jen za efektní souboje, protože ten "příběh" si nezaslouží víc než 1/10. Škoda.
Muž z oceli (2013)
Jedním slovem EPIC. Na žádný film jsem se letos netěšil tak, jako právě na Muže z Oceli. Hltal jsem každý trailer (z každého z nich jsem měl husí kůži), každou zajímavost, prostě všechno, až to nakonec přišlo. Zpočátku trošku překvapení, jakým způsobem je příběh odvyprávěný, ale musím tuhle volbu pochválit. Od té doby jeden velký koncert a blažený pocit z toho, že to, na co jsem tak čekal, mě nezklamalo, ba naopak. A za sebe musím vyzdvihnout pár věcí - dva souboje se do mě nesmazatelně zapsaly jako legendární, Russell, ať je délka jeho působení na plátně jakkoli dlouhá, byl fantastický, nový představitel naděje geniální, výběr záporáků brilantní a i když to má téměř 2 a půl hodiny, uteče to strašně rychle, až je vám to i líto. Suma sumárum, nedokážu si představit, že Man of Steel letos ještě cokoli překoná. 101%. /// i po třetím shlédnutí stejné pocity, né-li lepší, film ani na chvíli nenudí a ve srovnání s Pacific Rim je o stovky světelných let napřed..
Tísňová linka (2013)
Nebýt toho těžce nedůvěryhodného konce, dal bych za 4*.
Koupili jsme ZOO (2011)
Cílený útok na vaše city, ale já velmi rád podlehl.. Skvělý casting, příběh, hudba a jedna dokonalá holčička..