Recenze (3 432)
X-Men '97 - Tolerance je vyhynutí – část 3 (2024) (epizoda)
Skvěle vygradované zakončení a parádní teas na další sezónu. Ta nemůže přijít dostatečně brzy.
Sympatizant - All for One (2024) (epizoda)
Tak generál má opravdu nějaký plán. A my se snad konečně brzy dozvíme, co se stalo hlavnímu hrdinovy po návratu do vlasti.
Král rybář (1991)
Romantický příběh rámovaný honbou za svatým grálem? Kdyby nebylo gilliamovského audiovizuálního pojetí, tak to snad ani nedokoukám. Williams se na place určitě bavil, jeho kreace jsou fajn, jinak to je celkem nuda s Bridgesem na půl plynu. Grál se zmíní na začátku a na konci, jinak jde o celkem standartní love story. Akorát s bezďákem.
X-Men '97 - Tolerance je vyhynutí – část 2 (2024) (epizoda)
Ano, když budou takhle kulervoucně adaptovat ikonické momenty z komiksů, tak budou koukat moc rád.
Smoke (1995)
Fajnová mellow konverzačka, kterou táhne zahulenou atmosférou kupředu skvělý cast a všední i netradiční osudy postav.
Sympatizant - Chceme dobré repliky (2024) (epizoda)
To je kouzelné. Vietnamci z jihu, uprchlíci před válkou, jsou nuceni hrát komunisty ze severu. Opravdu skvělá scéna.
Godzilla Minus One (2023)
Po delší době zase někdo pojal Godzillu vážně a je z toho slušná katastrofická podívaná. A kupodivu ani odbočky k lidským hrdinům nejsou za trest. Spíše naopak. Ta japonská teatrálnost a melodramatičnost občas zaskřípe mezi zuby, ale jinak to byla skvělá zábava po celé dvě hodiny. Moc se těším na pokračování.
Opičí muž (2024)
Na režisérský debut jde o skvělou a sebevědomou práci. Dev Patel se vydal na cestu za pomstou a pomáhají mu v tom barvičky a mma a já se bavil a fandil mu. Doufám, že Dev z režiserské sesle jen tak nesleze a naservíruje nám brzy další akční pecku.
Smrtihlav (1998)
Takový artovější Matrix, kde wire-fu nahradila temnota a deprese.
Dobrodružství Barona Prášila (1988)
Skvělá pohádka zaobalená do Gilliamovského fantasmagorického hávu. Moc jsem se bavil a neustále se těšil na další bizardnost, kterou na nás pan režisér vytasí.