Poslední recenze (2 225)
Kaskadér (2024)
David Leitch mě před pár lety totálně uzemnil svým luxusním akčňákem Bullet Train s Bradem Pittem v hlavní roli, takže jeho další filmy od té doby vyhlížím s velkým očekáváním. Na Kaskadéra jsem se tudíž velmi těšil a jsem strašně rád, že se mi povedlo ho ještě vidět na velkém plátně. Už od samého začátku jde z filmu cítit taková pohodová, odlehčená atmosféra, hodně mu také pomáhá povedený casting, chemie mezi Ryanem Goslingem a Emily Blunt funguje na jedničku, oba dva jsou neskuteční sympaťáci, bavil mě ale i Aaron Taylor-Johnson, ten je fakt vynikající. Na příběhu mě trochu štvala ta přehnaná romantika, jdoucí až na hranu (což byl možná účel), jinak ale dvě hodinky utečou jak voda, potěšila mě spousta odkazů, závěr je moc povedený, řemeslně snímku prakticky nelze nic vytknout. Nejedná se o takový nářez, jako je již zmíněný Bullet Train, avšak jako romantická akční komedie film funguje skvěle, moc hezky se na něj dívá, pobavil jsem se, takže značka ideál. Ke Kaskadérovi se určitě brzo rád vrátím. Jo a soundtrack byl boží! 8/10.
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Letošní rok je na zajímavé filmy poměrně bohatý, prozatímním letošním highlightem mezi originálními akčními snímky je jednoznačně Furiosa: Sága šíleného Maxe, což je další příběh z postapokalyptického světa George Millera. Tentokrát však dostane více prostoru samotný příběh, přesněji řečeno dostaneme možnost více nahlédnout do fungování dystopického světa, což mě osobně hrozně bavilo. Více se také seznámíme s jednotlivými postavami, kromě skvělé Anyy Taylor-Joy se blýskne výborný Chris Hemsworth, který si roli záporáka vyloženě užívá. Vizuálně je snímek opět velmi zajímavý, místy mi však přišel hrozně umělý, největší radost mi však udělala spousta kulervoucí akce, tu jsem si opravdu užil na maximum. Dle mého názoru mohli tvůrci film o trochu zkrátit, zkrátit těch pár zbytečně se táhnoucích scén, také logiku si mohli malinko víc pohlídat, nicméně to nejsou až tak zásadní věci, celkově jsem s filmem velice spokojený. Letošní rok je na zajímavé filmy vcelku plodný, o to víc mě mrzí, že málokterý z nich, včetně Furiosy, si na sebe v kinech dokáže vydělat, což je ohromná škoda. Za mě je Furiosa: Sága šíleného Maxe nesmírně nápaditý akční postapo nářez, který rozhodně stojí za vidění. 8/10.
Matka v trapu (2024)
Kdo čeká klasickou českou romantickou komedii, bude patrně (tak jako já) zklamán. Matka v trapu je obyčejné vztahové drámo televizního ražení, bez sebemenšího náznaku humoru a s extrémně nudným a také hloupým příběhem. Oceňuji snad jen snesitelné herce a fakt, že to není vyloženě blbě natočený. Žádné jiné klady mě bohužel nenapadají, zřejmě nejsem cílovka tohoto prazvláštního počinu. 2/10.
Poslední deníček (7)
Kino 2024
25. 05. 2024 - Kaskadér DABING (Kino Nadsklepí Kroměříž)
23. 05. 2024 - Furiosa: Sága Šíleného Maxe TITULKY (Kino Nadsklepí Kroměříž)
09. 05. 2024 - Království Planeta opic TITULKY (Kino Nadsklepí Kroměříž)
24. 03. 2024 - Duna: Část druhá 4K DOLBY ATMOS VIP TITULKY (Premiere Cinemas Olomouc)
17. 01. 2024 - To se mi snad zdá TITULKY (Kino Nadsklepí Kroměříž)
07. 01. 2024 - Wonka DABING (CineStar Olomouc)