• Pohádka
  • Krimi
  • Horor

Recenze (534)

plakát

Delukse (2019) (seriál)

Dávám ČTVRTOU HVĚZDU :D, protože je to pěkně prdlá taškařice. Umím si představit ještě komičtější herecké výkony (i tak jsou ale všichni fajn), z postav se mi nejvíce líbí paní ředitelka. Zápletky jsou legrační, neuhodnu předem vývoj a tak to má být. Takhle si představuju oddechovku.

plakát

Jedeme na teambuilding (2023)

Pár přátel stačí mít, co uměj za to vzít !!! Kind reminder : Je to hrozná hovadina, nedívejte se na to :-))) P.S. SPOILER : "Ja im něrozumim." ... "dyť jsi taky ze Slovenska." ... "Ale to uŽ su Dva rokchi." :-)))))

plakát

Roming (2007)

Jediný Vejdělkův film, který mi ani trochu nesedl. Mám na ten film úplnou averzi. Úplně mě na*írá, jak strašné to je :-D Na druhou stranu on mi to vynahrazuje ostatními filmy, takže v poho. Normálně bych dala Odpad!, ale nemůžu tomu Vejdělkovi, který točí ty milé nenáročné odlehčené filmy, které zahřívají mé okoralé srdce, takto ublížit. Mě by to bolelo víc než jeho ! :-O

plakát

Václav (2007)

Tady Vejdělek hned z kraje ukázal, že umí natočit i jiný dobrý film než komediální. Zpětně se potvrzuje, že má čuch na obsazení, což považuju za jeden z režisérských talentů. Výborně hrají úplně všichni, protože to je teda plejáda talentů, pěkně nabušená sestava. Hodně dojemný příběh a líbí se mi, jak je ta hlavní postava napsaná, protože divák snadno chápe, čím Václav prochází a proč. Taky je ta postava hodně reálná, hezké ztvárnění člověka s postižením autistického spektra. Trochu jako Sněhový dort se Sigourney Weaver.

plakát

Ruce v záruce (2022) (TV film)

Vejdělkovy filmy mají pro mě i pro mě samotnou nepochopitelné kouzlo. Vidím, ta nízká hodnocení od vás ostatních a rozumím, proč tomu tak je. Zároveň ale pokaždé, když si nějaký jeho film pustím, zlepší se mi nálada a je mi fajn, i kdyby třeba předtím to stálo za prd. Jeho filmy jsou takové líbivé, barevné, s hezkými záběry, s příjemným dějem na nějaké specifické téma a taky se mi většinou trefí do chuti s volbou herců. Vejdělek mi zkrátka svými filmy občas zpříjemňuje život, tak jako třeba zmrzka nebo čokoška - to taky nežeru denně :-)

plakát

S písní v tísni (2022) (TV film)

Budu tady asi za debila, přestože naprosto chápu všechny, které ten film naštval nebo dokonce urazil. Při vší té zvrácené ideologii už jsem taky na spoustu věcí pěkně nabroušená. Mně se ten film moc líbil, stejně jako většina ostatních Vejdělkových filmů. Je to zvláštní, že na mě tak funguje, protože jinak obvykle podobný typ filmů vlastně nesleduju. SPOILER : Měla jsem radost z happy endu. Všechno všecičko tam dobře dopadlo a já měla po shlédnutí lepší náladu než předtím. Ale jak říkám - naprosto chápu všechny, co na to nadávaj :-)

plakát

Malé velké gatě (2006) (TV film)

Podívala jsem se na to znovu po letech. Je to geniální. Skvěle zpracované velmi temné téma se super koncem. Chvílema jsem se hodně smála, chvílema mě mrazilo. Dlouhý byl velmistr a dodnes se na něho zlobím za to, že se zhuntoval a zemřel mladý. Jo a velmi se mi líbí vybraná hudba, to se mi trefilo do vkusu.

plakát

Robinzoni z Kronborgu (1978) (seriál)

Skvělý seriál, který jsem viděla jen jednou, před čtyřiceti lety a byla bych šťastná znovu se k němu dostat. Minimalismus miluju a tohle celé leželo na několika hercích. Vraťte mi Kronborg, na co máte archív, poblblá čé té ???

plakát

Věřte nevěřte (1997) (seriál)

Výborná zábava a možnost k zamyšlení. Právě tady na to po letech čučím a jsem úplně nadšená. Není divu, že se mi to v dětství líbilo, je to fakt super. P.S.: Teď mi došlo, jak jsem strašně stará. Píšu "v dětství" a přitom mi tehdy už bylo přes dvacet. A ještě něco důležitého jsem chtěla napsat .... mmmm ... jo ! to husitské hnutí !

plakát

To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)

První díl mne znechutil, pak se to ale otočilo a seriál se mi zalíbil. Chválím pro mne originální námět. Cina je talentovaný člověk a já ho pro změnu ráda viděla v komediální roli, po všech těch Hercích a podobně komplikovaných postavách (které ztvárnil taky výborně). Ale mojí favoritkou je monstrum Snížková, proto platí o Anně Fialové to samé, co o Cinovi - ráda jsem ji viděla v komediální roli, bavila mě. Doufám, že zase brzy bude hrát v nějaké bláznivince. "Co čumíš ???"