Poslední recenze (34)
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Nebýt April, kterou hraje prdelatá čtyřicítka a retardovaného vzhledu Třísky, dal bych 4*. Želví bráchové i ostatní mutanti byli fajn
Aquaman a ztracené království (2023)
Nejzbytecnejsi film roku. ... A jak aquaman vždycky srazí pěstí chlapa a on si sotva sedne na prdel, místo toho, aby letěl alespoň 30 metrů, z toho se úplně vaří sklivec
Pokrevní sestry (1987)
Lepší tempo, trocha gore, k těm kozickam nějakej holej zadek a nevědět od začátku, kdo to tam asi ty holky votravuje, dám 3 *